• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14864
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور مبلغین شهرستان‌های مسجدسلیمان و اندیکا در این شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات خوزستان همایش طلایه داران تبلیغ با حضور حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور مبلغین شهرستان‌های مسجدسلیمان و اندیکا در این شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات خوزستان همایش طلایه داران تبلیغ با حضور حجت‌الاسلام علی قندعلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، حجت‌الاسلام صادق امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان و مبلغین شهرستان‌های مسجدسلیمان و اندیکا در حوزه علمیه المهدی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام قندعلی در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال روز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی با اشاره به فرهنگ تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی گفت: مطالب و مسائلی که در تبلیغ مطرح می‌شود، باید مطابق با نیازهای مخاطب انتخاب شود و تبلیغ بدون شناخت مخاطب و زمان و مکان همانند رها کردن تیر در تاریکی است.

حجت‌الاسلام امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان نيز ضمن تشکر از اداره تبلیغات اسلامی برای برگزاری این همایش، به نقش روحانیون و سفارش فکری و هدایت معنوی مردم توسط مبلیغن اشاره کرد و افزود: تبلیغ صحیح دین اسلام و کتاب الهی مهم‌ترین وظیفه روحانیون در تمام برهه‌ها است. در ادامه اين جلسه مبلغین برای چگونگی بهتر برگزار شدن برنامه‌های ماه مبارک رمضان به تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.