• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

شورای ورزش شهرستان مسجدسلیمان تشکیل جلسه داد

  • کد خبر : 14829
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای ورزش شهرستان تشکیل جلسه داد. در این جلسه مهندس علیرضا گوروئی فرماندار و رئیس این شورا در سخناني اظهار داشت: ما در شهرستان از امکانات متعددی برخوردار هستیم که باید با یک برنامه ریزی و تعامل حداکثر استفاده را از این امکانات داشته باشیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای ورزش شهرستان تشکیل جلسه داد. در این جلسه مهندس علیرضا گوروئی فرماندار و رئیس این شورا در سخناني اظهار داشت: ما در شهرستان از امکانات متعددی برخوردار هستیم که باید با یک برنامه ریزی و تعامل حداکثر استفاده را از این امکانات داشته باشیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاارن مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان با اشاره به تدوین برنامه ورزشی در سال 94 خواستار تلاش بیشتر مدیران و تعامل بین بخشی برای هم افزایی در بخش ورزش شد. مهندس گوروئي در ادامه اظهار داشت: باید در چارچوب برنامه حرکت کنیم تا به یک هم افزایی قابل قبول برسیم و با کم ترین هزینه و حداکثر بهره وری به اهداف مان برسیم و شاهد رشد شاخص های ورزشی در مسجدسلیمان باشیم.

رييس شوراي ورزش مسجدسليمان گفت: در بخش ورزش بانوان که سلامت آنان باعث سلامت خانواده می شود باید اهتمام ویژه داشت و همچنین خواستار توجه به ورزش روستاها شد. فرماندار مسجدسليمان در پايان از دستگاه های مربوطه خواست با توجه به جغرافیای شهرستان در اجرای برنامه های ورزشی عدالت در توزیع خدمات رعایت شود تا همه شهروندان بتوانند یکسان از این خدمات بهره مند شوند و از شهرداری خواست تا با هماهنگی اداره ورزش جلوی تصرفات غیر قانونی زمین های ورزشی خاکی شهرستان توسط افراد سودجو را بگیرد. در این جلسه مقرر شد در دو نقطه از شهرستان ایستگاه های ورزشی همگانی دایر گردد..

همچنین با استفاده از ظرفیت های موجود مکان های مناسبی جهت ورزش بانوان و معلولین آماده شود.در پایان مقرر گردید به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت شهرستان کمیته های کارشناسی نحوه تعامل و استفاده متقابل از امکانات هر دستگاه را بررسی و گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.