• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

اتفاقات خوبی در حوزه هاي مختلف مسجدسليمان افتاده است/ دو موضوع اصلی ما در سال 94میانبر و کمربندی است/ وزیر بهداشت دستور استخدامی 100درصد نیرو بومی را صادر کردند

  • کد خبر : 14775
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در شهرستان مسجدسلیمان به خصوص بخش عمرانی اتفاقاتی خوبی در حوزه هاي مختلف افتاده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در شهرستان مسجدسلیمان به خصوص بخش عمرانی اتفاقاتی خوبی در حوزه هاي مختلف افتاده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: مثلاً در بخش راه با تلاش مدیریت راه و شهرسازی بخش عمده ای از انتظارات در سال 93 به انجام رسید اما بخش عمده این انتظارات و اعتبارات در سال 94می باشد که باید روی آن ها متمرکز شویم. نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي دامه داد: دو موضوع اصلی ما در سال 94میانبر و کمربندی در مسجدسلیمان است و مسیر بعد ما مسیر چهارمحال بختیاری به اندیکا و مسجدسلیمان می باشد که یکی از راه های محوری ماست که با اعتبار تا سقف 70میلیارد تومان تا یک ماه آینده در دستور کار قرار خواهیم داد که این کار منجر به کوتاهی مسیر و تردد راحت می شود.

دکتر جلیلی در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: فرودگاه مسجدسلیمان به الحمدالله در حال انجام می باشد و بازسازي باند آن رو به اتمام است. سالن تشریفات یا همان سالن انتظاردر تابستان شروع به کارمی کند و در سال 94 وعده آن که برای پروازبود، به سرانجام خواهد رسيد.

وي همچنين در ارتباط با بیمارستان مسجدسلیمان اظهار داشت: خود شاهد آن بودید با تلاش و همت بهداشت و درمان اين بيمارستان افتتاح شد و دستور وزیر محترم بهداشت جهت خرید دستگاه ام ای آر و سی تی اسکن حرفه ای نيز صادر شد که این امرباعث می شود مسیر تردد بیماران به مرکز استان کم شود وی افزود: همچنین وزیر محترم دستور استخدامی 100درصد نیرو بومی را صادر کردند که مراحل آن نیز انجام شد که ان شاء الله از طریق آزمون و مصاحبه مراحل آن نیز انجام می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.