• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

مسعود رضاییان: تعداد تماشاگران خانم مسجدسلیمان روی بام‌ها از تماشاگران برخی تیم‌ها بیشتر بود!

  • کد خبر : 14674
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۵:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تعداد تماشاگران خانمی که روی بام‌های اطراف ورزشگاه بازی تیم ما را تماشا می‌کردند از تعداد تماشاگران برخی تیم‌های لیگ برتری در ورزشگاه بیشتر بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان در مورد آینده تیم نفت مسجدسلیمان گفت: قرارداد من با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تعداد تماشاگران خانمی که روی بام‌های اطراف ورزشگاه بازی تیم ما را تماشا می‌کردند از تعداد تماشاگران برخی تیم‌های لیگ برتری در ورزشگاه بیشتر بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان در مورد آینده تیم نفت مسجدسلیمان گفت: قرارداد من با این باشگاه به پایان رسید و من اکنون در اهواز هستم و دیگر در مسجدسلیمان حضور ندارم. البته تلفنی تماس داریم و بازیکنان و مربیان هم مدام به من تلفن می‌کنند و سراغ طلب‌شان را می‌گیرند. حدود ۳ میلیارد تومان بدهی باقی مانده است. وی ادامه داد: البته خیلی امیدوار نیستم که این بدهی پرداخت شود. با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد و از اطراف هم می‌شنوم که وضعیت سایر باشگاه‌ها هم خیلی مساعد نیست بعید است که این بدهی‌ به این زودی‌ها پرداخت شود.رضاییان با اشاره به وضعیت آینده نفت مسجدسلیمان گفت: البته این تیم وقتی در لیگ یک باشد طبق قانون می‌تواند از بودجه وزارت نفت استفاده کند اما جالب است که وقتی در لیگ برتر قراردارد نمی‌تواند بودجه‌ای از وزارت نفت بگیرد. به نظر من مبنای این قانون و سیاستی که طراحی شده نیاز به بازنگری دارد. وی افزود: اینکه وقتی تیمی در لیگ برتر است نمی‌تواند از بودجه دولتی استفاده کند اما وقتی به لیگ یک سقوط می‌کند این امکان برایش فراهم می‌شود. هر چند مبلغی که برایش در نظر می‌گیرند کمتر از لیگ برتر است اما امکان استفاده از بودجه عمومی را پیدا می‌کند.

مدیرعامل فصل گذشته نفت مسجدسلیمان با اشاره به هواداران بیشمار این تیم گفت: هدف ورزش ایجاد شور و نشاط اجتماعی است. ورزش درآمدزا نیست و در کشور ما هنوز فوتبال صنعت درآمدزایی نشده است بنابراین هدف آن نشاط اجتماعی است. تیم نفت مسجدسلیمان هم هزاران طرفدار پرشور دارد و مثل برخی تیم‌های لیگ برتری نیست که اگر ببرد ۵ نفر هم خوشحال نمی شوند و اگر بازنده شود ۵ نفر هم از باخت این تیم ناراحت نشوند. مردم مسجدسلیمان به تیم‌شان عشق می‌ورزند.وی ادامه داد: باید مشخص شود در ورزش دنبال چه هستیم. آیا ارزش‌گذاری این است که یک تیم خوب پاس‌کاری کند و گل بزند یا اینکه تیمی پرهوادار باعث شور و نشاط اجتماعی شود و باختش مردم را ناراحت کند و از بردش خوشحال شوند. باور کنید تعداد تماشاگران خانمی که از روی بام‌های خانه‌های اطراف ورزشگاه بازی‌های نفت مسجدسلیمان را تماشا می‌کردند از تعداد تماشاگران برخی تیم‌های لیگ برتری در ورزشگاه‌ها بیشتر بود.مسجدسلیمان شهری است که گاز و نفت تولید می‌کند و برای مردمش هم آلودگی ایجاد می‌شود. پس انصاف این است که به این تیم در لیگ برتر کمک می‌شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.