• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

برای لیگ برتری شدن نفت مسجدسلیمان هنوز امضای وزیر مانده است

  • کد خبر : 14647
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- امضای وزیر نفت برای لیگ برتری شدن نفت مسجدسلیمان هنوز باقی مانده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان یک منبع آگاه در گفتگو با این سایت خبری اعلام کرد اگر چه جمع بندی شورای ورزش به نفع نفت مسجدسلیمان بوده است و آن ها با دید مثبت نسبت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- امضای وزیر نفت برای لیگ برتری شدن نفت مسجدسلیمان هنوز باقی مانده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان یک منبع آگاه در گفتگو با این سایت خبری اعلام کرد اگر چه جمع بندی شورای ورزش به نفع نفت مسجدسلیمان بوده است و آن ها با دید مثبت نسبت به  خرید امتیاز فولاد نوین و حضور دوباره نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر رای داده و تظر خود را به وزیر اعلام کرده اند اما هنوز وزیر محترم نفت به صورت رسمی موافقت خود را اعلام نکرده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این منبع آگاه اعلام کرده است به احتمال زیاد طی یکی دو روز آینده تکلیف نفت مسجدسلیمان مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. امیدواریم با نظر مساعد وزیر محترم نفت امیدو نشاط دوباره به شهر اولین ها برگردد آقای وزیر می داند که مسجد سلیمان حق زیادی به گردن صنعت نفت ایران دارد و اکثر مردم این شهر با مشکلات آلایندگی نفت و گاز دسته پنجه نرم میکنند و بسیاری از آنها بدلیل همین مشکلات زیست محیطی دچار امراض مختلف از جمله مشکلات تنفسی و ..گردیده اند به همین دلیل مردم مسجد سلیمان و کلیه بختیاریها و خصوصاجوانان پرشور وطرفداران بی شمار از وزیر محترم و دلسوز نفت انتظار دارند با حضور دوبار تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر و انتقال امتیاز تیم فولاد نوین موافق فرمایند ،چون امکانان زیر بنائی و تماشاگران مشتاق و بی شمار نفت این تیم را از هر تیم دیگر متمایز می نماید، در صورت لیگ برتری شدن تیم نفت مسجد سلیمان این عمل شایسته وزیر محترم نفت ودیگر مسئولین زحمتکش محترم استان و شهر مسجد سلیمان ماندگار و جاودانه خواهد ماند و از حافظه بختیاریها بیرون نخواهد رفت . امیدواریم این مهم هر چه سریعتر انجام گیرد .

  2. وزیری که تیم روبخاطر 1میلیارد  نابودکردچه انتظاری بایدداشت. اآخه چاهای نفت تماما درخدمت تیم نفت تهران هستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.