• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

مديركل ورزش خوزستان: دكتر جليلي موافقت وزير نفت را براي خريد فولاد نوين كسب كرده است/ آقای پیرامون و همكاران وی باید در این راستا با مسوولان شركت فولاد خوزستان وارد مذاكره شوند

  • کد خبر : 14562
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیركل ورزش و جوانان خوزستان درباره مطرح شدن نام تیم‌های مس و پیکان به عنوان خریداران امتیاز فولادنوین خوزستان، گفت: كماكان مخالف خروج این امتیاز از استان هستم و تا زمانی كه آقای مقتدایی، استاندار خوزستان و من، مدیركل ورزش و جوانان استان هستم، این امتیاز از خوزستان خارج نمی‌شود. به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیركل ورزش و جوانان خوزستان درباره مطرح شدن نام تیم‌های مس و پیکان به عنوان خریداران امتیاز فولادنوین خوزستان، گفت: كماكان مخالف خروج این امتیاز از استان هستم و تا زمانی كه آقای مقتدایی، استاندار خوزستان و من، مدیركل ورزش و جوانان استان هستم، این امتیاز از خوزستان خارج نمی‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرامرز كیانی​زاده اظهار داشت:: من چنین چیزی را نشنیده​ام؛ من كماكان مخالف خروج این امتیاز از استان خوزستان هستم و باید بگویم تا زمانی كه آقای مقتدایی، استاندار خوزستان و من، مدیركل ورزش و جوانان استان هستم، این امتیاز از خوزستان خارج نمی​شود و خیال خوزستانی​ها راحت باشد. ان​شاالله همین روزها تكلیف واگذاری این امتیاز نیز مشخص خواهد شد.

وی ادامه‌داد: همان‌طور كه می‌دانید آقای جلیلی، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه​ای كه داشته، اعلام كرده است كه با وزیر نفت جلسه​ای داشته ​است و موافقت​هایی در جهت این‌كه وزیر كمك كند تا امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان خریداری شود، حاصل شده است. آقای جلیلی به دفتر من هم آمد و مواردی را كه با وزیر مطرح كرده بود به من نیز گفت و موافقت​نامه و دستور وزیر در این زمینه را نیز به من نشان داد.مدیركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این نامه نیز به هیات مدیره شركت نفت مسجدسلیمان ارسال شده است و آقای پیرامون و همكاران وی باید در این راستا با مسوولان شركت فولاد خوزستان وارد مذاكره شوند. البته من شنیده​ام علاوه بر نفت مسجدسلیمان، شهرداری اهواز و استقلال اهواز نیز خواهان و طالب خرید امتیاز فولادنوین هستند و در این راستا در حال رایزنی هستند و البته خرید این امتیاز توسط شهرداری اهواز جای بحث بسیاری دارد.

مرجع /ايسنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 14
  1. آقاي پيرامون يا مهنديس عاليپور!!!؟

  2. به نظر من دكتر جليلي نقش خودش رو به خوبي انجام داده است اما متاسفانه مسئولين نفت دارند كوتاهي مي كنند مثل زماني كه تيم در ليگ حضور داشت. البته من كوتاهي را از مناطق نفتخيز مي دانم.

  3. درود بر دكتر جليلي خدا خيرت بده. ..مبدونيم بعضي ها دارن به هر دري ميزنن اين تيم نياد ليگ برتر چون فكر مي كنن اگه تيم بياد محبوبيت شما چند برابر ميشه اما….

  4. دكتر دوستت داريم

  5. من هم فكر مي كنم اين مسئله رو بايد عاليپور پيگيري كنه كه متاسفانه دارد كوتاهي مي كند.

  6. درود به فرامرز كياني زاده حرف نداري كاكا دمت گرم

  7. عاليپور باید پیگیری کنه که متاسفانه طبق عملکرد گذشته خیلی نميشه اميدوار بود و…

  8. سلام دوستان بنظر من ما نبايد دنبال خريد امتياز تيم فولاد باشيم اولا كه اگر شدني باشد تا شروع فصل زمان مي برد و باز هم بدون برنامه ريزي و عجله همان سرنوشت فصل قبل انتظارمان را مي كشد و در اين صورت باعث هدر رفت ميلياردها تومان كه جهت خريد امتياز شده است ميشود هزينه اي كه ما براي بقا شايد به يك دهم ان نياز داشتيم . ثانيا اگر شركت مي خواست و مي توانست اينكار را انجام دهد چرا فصل قبل كمك نكرد ؟ مطمين باشيد همان مشكلات همچنان پا برجاست بحث اينكه تيم بايد يك موسسه جداگانه باشد و مسايل ديگر . من فكر ميكنم موافت آنچناني كسب نشده واگر هم شده وزير گفته اند از مجاري قانوني كه شايد نشدني باشد . مساله ديگر اين است كه تيم در همين ليگ يك بازي كند نفت بهتر مي تواند كمك كند و در اين يكي دوسالي كه شايد بگذرد تا دوباره تيم با تلاش و همت خودشان و حمايت شما به ليگ برترر برگردد كارهاي زير بنايي همچون يك ورزشگاه ، مشحص شدن ساختار مديريتي منسجم(بالاخره مشخص شود صاحب تيم كيست) صورت پذيرد . و مطمين باشيد اگر سه چهار نفري از جوانان شهرمان با نفت در ليگ برتر بازي كردند ثمره همان دو سه سالي بود كه در ليگ يك مجال بازي داشتند و توانستند خودي نشان دهند و گرنه با خريد امتياز و جذب بازيكنان از شهرهاي ديگر كه با مشكلات مالي كه مطمينا باز م گريبان گيرمان خواهد شد انگيزه شان را از دست مي دهند به ورزش شهر كمكي نخواهد شد در آخر اگرنخواهيم بدبين باشيم و بگوييم اينها ترفندهاي انتخاباتي و يا انداختن توپ در زمين ديگران باشد .بقولي اگر هوسه يه دفه بسه ما هوسمونو كرديم دفعه بعد بايد مسجدسليماني قدرتمند در ليگ برتر داشته باشيم….

  9. يو اگو چه

  10. خطاب به شهروند و برخی دیگر از دوستان
    که همیشه میگن ما تیم نمیخواییم

    خدایی ما جوانان چه امیدی داشته باشیم؟تیم بیاد وسقوط هم بکنیم بهتره تا اصلا نیاد
    .من به نظرم بعضی ها بخاطر اینکه این تز رو جلیلی داده یجوری سعی میکنن کار رو خراب کنن که نشه ولی ای بزرگواران ما بخدا امیدواریم که تیم داشته باشیم از چی میترسین از اینکه با این کار رای جلیلی بیشتر بشه؟واقعا ما چقد بد بختیم ای خدا ما به چه چیزی تو این شهر امید داشته باشیم ؟

  11. اونايي كه دارن تلاش مي كنند تيم ليگ برتر نياد همان كساني هستند كه مي دونن تو ليگ برتر دستش از خلي چيزها كوتاه اما تو ليگ 1 دستشون خيلي بازه و هر حيف و ميلي كه بخوان ميتونن انجام بدن. افراد شناخته شده اي كه دارن تلاش مي كنن تيم به ليگ برتر باز نگردد تا بتوانند باز هم جولان بدهند و به سوء استفاده هاشون ادامه بدهند كور اما اينا دستشون برا همه رو شده و خوندن…..

  12. یاران, ورزش مسجدسلیمان را به سیاست آلوده نکنید و بگذارید جوانان شهرمان از اعتیاد بدور باشند, در شهر ما هر کار ادبی, فرهنگی ,ورزشی و…. که به سیاست آلوده شد, جز تباهی, خیر و برکتی بهمراه نداشت چون سیاستمداران شهر ما ,سواد سیاسی ندارند…

  13. انصافا ضدیت یا ترس از رای آوردن مجدد نماینده فعلی باید باعث بشه ما بچه های مسجدسلیمان از نعمت داشتن تیم لیگ برتری محروم بشیم؟؟؟؟ چقدر دید آدم باید کوتاه باشه…

  14. زنده باد دکتر جلیلی، ای کاش مردم این دوره هم بهش رای بدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.