• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

با پيشنهاد دكتر جليلي و تصويب وزیر بهداشت:
بيمارستان جديد 22 بهمن به بيمارستان مسجدسليمان تغيير نام يافت/ قول وزير: آمبولانس مورد نیاز بيمارستان تامين خواهد شد

  • کد خبر : 14502
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با پيشنهاد دكتر جليلي و تصويب وزیر بهداشت بیمارستان نوساز 22 بهمن مسجدسلیمان به «بیمارستان مسجدسلیمان» تغییر نام یافت و مرکز قبلی به یک مرکز بهداشتی و درمانی با همان نام 22 بهمن به فعالیت خود ادامه خواهد داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر هاشمي همچنيناظهار داشت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با پيشنهاد دكتر جليلي و تصويب وزیر بهداشت بیمارستان نوساز 22 بهمن مسجدسلیمان به «بیمارستان مسجدسلیمان» تغییر نام یافت و مرکز قبلی به یک مرکز بهداشتی و درمانی با همان نام 22 بهمن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر هاشمي همچنيناظهار داشت: در بیمارستان مسجدسلیمان اعمال جراحی اصلی صورت خواهد گرفت و بدین ترتیب نه فقط بیماران این شهرستان برای درمان به مرکز استان و یا شهرستان های دیگر مراجعه نخواهند کرد، بلکه در همین بیمارستان، روند درمانی خود را خواهند گذراند. درباره تامین آمبولانس مورد نیاز نیز اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. لازمه این شهر با توجه به توسعه جمعیتش حفظ بیمارستان 22 بهمن با همان امکانات سابق بود نه تبدیل آن به یک درمانگاه ! انجام این امور موجب ارتقاء شغل و رفع بیکاری نیز میشود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.