• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از حضور وزير بهداشت و افتتاح بيمارستان جديد مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 14486
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بیمارستان 184 تختخوابی 22 بهمن مسجدسلیمان با حضور حسن هاشمی وزیر بهداشت، مهندس عليزاده قائم مقام وزير راه و شهرسازي، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهندس رحماني مديركل راه و شهرسازي خوزستان، مهندس عماد معاون استاندار، دكتر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بیمارستان 184 تختخوابی 22 بهمن مسجدسلیمان با حضور حسن هاشمی وزیر بهداشت، مهندس عليزاده قائم مقام وزير راه و شهرسازي، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهندس رحماني مديركل راه و شهرسازي خوزستان، مهندس عماد معاون استاندار، دكتر خدادادي مديركل هلال احر خوزستان و جمعي از مقامات استاني و شهرستاني افتتاح شد. در اين مراسم دكتر هاشمي وزير بهداشت در سخناني اظهار داشت: لازمه ادامه ارایه خدمات درمانی مناسب به مردم، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، وي گفت: بهره مندی مردم از خدمات درمانی مناسب حق آن هاست. اگر در گذشته از پزشکان هندی و پاکستانی در حوزه درمان استفاده می شد اکنون فرزندان این مرز و بوم به مردم خدمت می کنند. البته لازمه ادامه ارایه این خدمات، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

وی افزود: بیمارستان 184 تختخوابی مسجدسلیمان طرح بسیار خوبی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی به طور مناسب تحویل داده شد و امید است که سایر طرح ها نیز از سوی این مجموعه به همین صورت ساخته و تحویل شود. هاشمی تصریح کرد: در اهواز نیز امیدوار بودیم که حداقل بیمارستان ابوذر به زودی ساخته شود اما متاسفانه هنوز یک آجر روی آجر گذاشته نشده است. وزیر بهداشت گفت: یکی از مشکلات مهم دولت، تامین منابع مالی است اما ریاست جمهوری تمام انرژی خود را برای به حرکت در آوردن سریع چرخ اقتصاد به کار گرفته است و بدون تردید اولین اولویت دولت، اقتصاد و اشتغال است، لذا انتظار این است که همه به دولت کمک کنند و دولت نیز خود را خادم ملت می داند. وزیر بهداشت افزود: علاوه بر لزوم محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور، لازم است قشر جوان که بسیار مورد توجه امام خمینی (ره) بودند، اکنون نیز مورد توجه قرار گیرد. وی عنوان کرد: جوانان انرژی متراکمی دارند و قطعا با به کارگیری نیروی جوان، چرخ اقتصاد کشور نیز با سرعت بیشتری به حرکت در می آید و نرخ بیکاری کاهش می یابد. هاشمی در ادامه به طرح ایجاد مرکز آموزش عالی سلامت در مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با راه اندازی این مجموعه، جذب دانشجو و جذب نیروهای متخصص در مسجدسلیمان توسعه یابد. وی بیان کرد: بیمارستان جدید 22 بهمن مسجدسلیمان تحت عنوان بیمارستان مسجدسلیمان تغییر نام خواهد داد و مرکز قبلی به یک مرکز بهداشتی و درمانی با همان نام 22 بهمن به فعالیت خود ادامه خواهد داد. هاشمی ادامه داد: در بیمارستان مسجدسلیمان اعمال جراحی اصلی انجام خواهد شد و بدین ترتیب نه تنها بیماران این شهرستان برای درمان به مرکز استان و یا شهرستانهای دیگر مراجعه نخواهند کرد بلکه در همین بیمارستان، روند درمانی خود را خواهند گذراند. در خصوص تامین آمبولانس مورد نیاز نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخناني اظهار داشت: برای ماندگاری متخصصان و فوق تخصص ها در مسجدسلیمان باید برنامه ریزی جدی کرد چرا که به دلیل مشکلات موجود در مسجدسلیمان این ماندگاری پایین است. وي در ابتدا خطاب به وزیر بهداشت گفت: برای این که محله ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بی نام نشود اسم بیمارستان را به عنوان ۲۲ بهمن بپذیرید. اگر این بیمارستان به نام خودش باقی بماند ابزار خوشحالی مردم را نیز فراهم می کند. وی افزود: مراکز خدمتگذار مردم هر چقدر امکانات مورد نیاز آن ها را بیشتر ارائه کنند جذابیت این مراکز و جامعه هدف آن ها بیشتر می شود. وقتی امکانات توسعه پیدا کرد قطعاً مردم به ماندگاری امیدوار خواهند شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تصریح کرد: در گذشته به دلیل نبود مراکز بهداشتی در مسجدسلیمان اعتماد به مراکز دولتی برای دریافت خدمات وجود نداشته و بیشتر مردم به همین دلیل ترجیح می دادند به شهرها و استان های همجوار برای دریافت خدمات عزیمت کنند. جلیلی ادامه داد: اما امروز با احداث این بیمارستان به لحاظ وضعیت فیزیکی و تجهیزات خوبی که دارد شاخص های شهر در ارائه خدمات به ویژه بهداشتی و درمانی افزایش یافته و اعتماد مردم بیشتر شده است. وی عنوان کرد: بنابراین ضرورت تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی برای پاسخ به تقاضاهایی که به مرور زمان افزایش می یابد بسیار مهم و حیاتی است. امیدوارم هر چه سریع تر دیگر تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان که دریافت کامل خدمات را در پی دارد، فراهم شود.نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس بیان کرد: ضرورت تکمیل بیمارستان های نیمه تمام با اولویت مناطق کم برخوردار باید مورد توجه قرار بگیرد. متاسفانه نیازهای مسجدسلیمان و شهرستان های اطراف آن که در یک حوزه قرار دارند نسبت به متوسط شاخص های استان فاصله دارد.جلیلی اضافه کرد: هر گاه این امکان ایجاد شود که در زمان نیاز به خدمت این خدمات به مردم ارائه شود به ویژه در مناطق کمتر برخوردار آن وقت می توان جامعه بزرگتر را از خدمات بهره مند کرد.وی یادآور شد: در بحث ماندگاری متخصصان و فوق تخصص ها در این حوزه باید برنامه ریزی جدی داشته باشیم چرا که به دلیل مشکلات موجود در مسجدسلیمان و شهرهای اطراف این ماندگاری بسیار پایین است. نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تاکید کرد: اگر برای نیروهای بومی شهر بورسیه ای در نظر گرفته شود تا بعد از آموزش در این شهرستان خدمت کنند خیلی خوب است چون با این کار شاخص های شهر در این حوزه بالاتر می رود.جلیلی تاکید کرد: باید ضرورت صدرصد بومی گزینی در این شهر رعایت شود چون جوانان با مهارت و تحصیلات مرتبط بیکار در این شهرستان کم نیست.وی یادآور شد: نظام سلامت ضریب بهره مندی را از سلامت و بهداشت برای مردم بالا برده است هر چند که مناطق روستایی و عشایری چشم انتظار افزایش این ضریب هستند تا شاهد شرایط بهتری باشند.نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تصریح کرد: یکی از گرانی های ما در این شهرستان کیفیت ویزیت هاست ولی امیدوارم تا با نگاه خوب وزیر شاخص ها در دریافت خدمات در شهرستان های ما تغییر کند هر چند که این کار شروع شده و امیدواریم منجر به بهبود خدمت شود. جلیلی گفت: بیمارستان قبلی این شهرستان جزو مطالبات جدی بوده و مجتمع آموزش عالی در بخش دندانپزشی، بهداشت دهان و دندان جزو تقاضاهای جدی است که مردم به آن نیازمند هستند. امیدوارم با این مجتمع شرایط در بخش تربیت نیروی انسانی به منظور توسعه منطقه با تکیه بر نیروهای داخلی به جایگاه مورد انتظار برسیم. همچنین مردم اندیکا از نبود بیمارستان رنج می برند و ساخت بیمارستان و افزایش کیفیت درمان از مطالبات جدی آنهاست.

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: زمانی به‌علت شرایط بهداشتی و درمانی شهرستان مسجدسلیمان، اعتماد به مرکز دولتی وجود نداشت از همین ‌رو بیشتر مردم ترجیح می‌دادند برای درمان به شهرهای هم‌جوار و مرکز استان یا استان‌های دیگر مراجعه کنند اما امروز با احداث این بیمارستان، شاخص‌ها ارتقا یافته و دریافت خدمات بهتر شده است.وی با اشاره به تصویب بند ط تبصره ماده قانون بودجه 93 گفت: نهایتاً چالش‌های موجود بر سر تصویب این بند با یک رأی خوب در قانون بودجه به پایان رسید و وزارت بهداشت نیز آن را به خوبی مدیریت کرد تا این پول در جای خوبی هزینه شود.جلیلی ادامه داد: این اعتبارات هم در تأمین بیمه‌ی سلامت روستائیان و شهرهایی با 20 هزار خانوار و کمتر و هم در سرعت بخشیدن به تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام با اولویت مناطق کم‌توسعه بسیار تأثیرگذار بوده است.نماینده‌ی مسجدسلیمان تصریح کرد: با همه‌ی این شرایط، هم‌چنان نیازهای این شهرستان و شهرستان‌های اطراف مانند لالی، هفتگل و اندیکا نسبت به شاخص‌های حوزه‌ی بهداشت و درمان فاصله دارد. فراز و نشیب‌های مسجدسلیمان در حوزه‌ی بهداشت و درمان بسیار است، از این‌رو انتظارات مردم هم با این تناسب برای دریافت این خدمات زیاد است. وی به لزوم ماندگاری متخصصان و نیروهای فوق تخصص در مسجدسلیمان و شهرهای اطراف اشاره کرد و افزود: لازم است برای حل این موضوع یک برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم، چون به‌علت مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، ماندگاری نیروها پائین است. از این‌رو امید می‌رود در سال 94 سرانه‌ها در حوزه‌ی متخصصان و فوق‌تخصص‌ها افزایش یابد. جلیلی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های پزشکی و پاراکلینیکی و آزمایشگاه، نیروهای لازم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را آموزش می‌دهد، بنابراین انتظار می‌رود نگاه به تأمین نیروی انسانی در حوزه‌ی درمان به‌صورت صددرصد بومی‌گزینی باشد، چون نیروی صاحب مهارت در استان کم نیست و انتظار داریم به نیروی کار جوان ما توجه ویژه‌ای شود. نماینده‌ی مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه ضریب پوشش بیمه‌ی سلامت در خوزستان خوب بوده اما هم‌چنان عشایر و روستائیان در بخشی از نقاط در انتظار دریافت این خدمات هستند. با این که حدود 90 درصد این جمعیت تحت پوشش بیمه هستند اما نقاط عشایری و روستایی زیادی داریم که فاقد این بیمه هستند.جلیلی با بیان این‌که باید شاخص‌های دریافت خدمات درمانی در شهرستان‌ها تغییر کند، اظهار کرد: تقاضای ما در خصوص مجتمع آموزش عالی سلامت این است که رشته‌های دندانپزشکی و بهداشت دهان و درمان راه‌اندازی شود تا بتوانیم در بحث تأمین نیروی متخصص در جهت توسعه‌ی منطقه با تکیه بر نیروی بومی گام برداریم. وی خاطرنشان کرد: شهرستان لالی از کمبود نیروی متخصص درمانی رنج می‌برد و مشکلات زیادی در این زمینه دارد که لازم است برطرف کردن این مشکلات در دستور کار قرار گیرد. هم‌چنین توجه به موضوع بازنشستگان پایگاه‌های اورژانس و دو سال آموزشی بهورزان که جزو سنوات آنان قرار نگرفته است از جمله موضوعات مهم بشمار می‌رود که باید وزارت بهداشت در این زمینه اقدامات کند.

جعفر علیزادهمعاون وزیر راه و شهرسازیمعاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات این وزارت نيز در سخناني گفت: وجب به وجب خوزستان را می شناسم و ارادت خاصی به این استان دارم. این سازمان متولی اجرای پروژه های بزرگی در کشور از جمله مصلای تهران، طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س)، ندامتگاه ها و ورزشگاه ۵۰ هزار نفری بود.وی افزود: عمده کار ما در بخش ساخت بیمارستان بوده و بیشترین زیرمجموعه سازمان در خدمت مجموعه نظام سلامت هستند. در واقع با توجه به سیاست های دولت روحانی در بخش سلامت این سازمان در این حوزه قعالیت دارد.معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات این وزارت تصریح کرد: از سال ۹۳ تاکنون ۱۴ بیمارستان با یک هزار و ۳۱۸ تخت تحویل داده و چهار بیمارستان دیگر را نیز با ۲۸۶ تخت آماده تحویل داریم. معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات این وزارت یادآور شد: شروع به کار ساختمان بیمارستان مسجدسلیمان از اواخر سال ۸۶بوده و عملیات اجرایی به صورت جدی پیگیری شد. ساختمان فوق ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا داشته و در شش بلوک ساختمانی ۵ طبقه ساخته شده است.علیزاده در پایان گفت: اسکلت ساختمان بتنی بوده و سیستم مقاومت جانبی در مقابل زلزله دیوارغرشی برای آن پیش بینی شده است. از جمله بخش های این بیمارستان می توان به بخش های تخصصی داخلی، زنان و زایمان کودکان و جراحی اشاره کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان سخنران بعدياظهار داشت: توزیع خدمات سلامت در کشور در گذشته عادلانه نبوده و میزان برخورداری مردم همگن نبود اما امروز هر روز بر توسعه این بخش در جامعه و تدوین وظایف اضافه می شود.وي افزود: در دولت تدبیر امید و در پرتو آرمان های امام راحل (ره) و رهنمودهای رهبری با ابتکارعمل وزیر بهداشت تحول عظیمی درعرصه سلامت و عدالت در سلامت کشور صورت گرفته است.دكتر ايدني ادامه داد: کم تر از یک سال و نیم است که حوزه سلامت در حال رشد و شکوفایی قرار دارد؛ مشکلاتی که مردم در حوزه سلامت در ابتدای شروع به کار دولت با آن مواجه بودند، بسیارعدیده بود و شاخص های موجود در شان مردم و انقلاب نبود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: هدف هر دولتی تامین عدالت در سلامت و ایجاد بستر برای افزایش طول عمر مردم است و چنین ضرورتی را تمام دولت ها باید انجام دهند.

ایدنی بیان کرد: توزیع خدمات سلامت در کشور در گذشته عادلانه نبوده و میزان برخورداری مردم همگن نبود اما امروز هر روز بر توسعه این بخش در جامعه و تدوین وظایف و ماموریت ها اضافه می شود. وی ادامه داد: میزان پرداخت مردم در ابتدای اقدام های دولت یعنی سال اول بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته و توزیع نیروهای متخصص در مناطق کم برخوردار و برخوردار کاملا عادلانه است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: هیچ کوتاهی و یا بی توجهی نیز در این زمینه در ساختار وزارت خانه انجام نمی شود و در تحول عرصه بهداشت و کنترل بیماری ها در حاشیه شهرها اقدام های بسیاری خوبی انجام شده است.مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجد سلیمان نيز اظهار داشت: از وزیر بهداشت تقاضای صدور دستور استخدام نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان از میان نیروهای بومی را دارم.وي ادامه داد: دولت تدبیر و امید گام های بلند و استواری را در مسیر پیاده کردن فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «کاری کنیم که بیماران و بیمار داران نگرانی و دغدغه ای جز بیماری نداشته باشند» برداشته است. وی افزود: مجموعه دولت رضایت مردم را هدف قرار داده و این کار وسیله نبوده بلکه هدف است. از وزیر بهداشت تقاضای صدور دستور استخدام نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان از میان نیروهای بومی را دارم. فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید و در سایه سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و تدابیر دولت در واقع وزیر بهداشت با انتخاب مسجدسلیمان برای خدمت رسانی دست بر جایی گذاشت که در راستای فرمایش رهبری بود. گروئی عنوان کرد: ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم فرسوده بوده و جوابگوی نیروها نخواهد بود. با وجود تمام همت وزارتخانه متبوع اما هنوز هم نتوانستیم کادر مورد نیاز را جذب کنیم و این به دلیل نبود امکان اسکان نیروها برمی گردد.

IMG_5685 copyIMG_5434 copyIMG_5410 copyIMG_5416 copyIMG_5418 copyIMG_5408 copyIMG_5399 copyIMG_5396 copyIMG_5565 copyIMG_5667 copyIMG_5699 copyIMG_5379 copy IMG_5366 copyIMG_5345 copy

گزارش و تصاوير: سعيد مرادي – سحر طاهري

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. درود بر شرف نماینده جانباز ودلسوز مسجدسلیمان .

  2. خدا نماینده این شهر را حفظ کند همیشه در ذهن مردم مسجدسلیمان ماندگاری .خوش آمد به وزیر بسیجی وحامی محرومان قاضی زاده هاشمی

  3. حق مسجدسلیمان بیش از اینها بود خوشحالیم که همه مسولان باهم برای خارج کردن شهر از بن بست امکانات تلاش می کنند.امیدوار شدیم با تلاشهای خوب نماینده ودست اندرکاران روز به روز پیشرفت کنیم 

  4. نماینده پرکار شهر زنده باشی .امروز همه شبکه های سراسری نام مسجدسلیمان بود .هر روز امیدمون به زندگی در این شهر زنده تر میشه امیدوارم بازم مشجدسلیمان به دوران طلایی خودش برگرده

  5. درود بر شما گزارش و تصویر خبی ارائه کردید جناب مرادی اما به این گفته وزیر توجه فرمایید : (دکتر هاشمی وزیر بهداشت در سخنانی اظهار داشت: لازمه ادامه ارایه خدمات درمانی مناسب به مردم، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.) این سخن واقعا چه معنایی دارد ؟ مردم که همواره با این دولت و دولتهای قیل همزبان و همصدا بودند و این شهر فقیر در همه حال نقش خوبی در انتخابات داشته – آقای وزیر لازمه ادامه ی ارائه خدمات درمانی دادن بودجه و بالابردن سرانه بودجه درمان در این شهر محروم است و در واقع در این شهر بیمارستان جدیدی ساخته نشد بلکه همان بیمارستان قدیمی نوسازی و بهسازی و تعدادی به تخت های آن اضافه گردید – خجالت آور است شهری که در دوران طاغوت مجهزترین بیمارستان کشور را داشت الام مردمش برای بسیاری از امور درمانی به اهواز بروند آنهم با این وضع نا امن جاده ها که یکی از حادثه خیز ترین جاده های کشور است و این در حالی ست که هنوز هم مسجدسلیمان یکی از شهرهای تولید کننده نفت و گاز است – آقای وزیر لطفا در مورد ” همزبانی دولت با ملت” بیشتر توضیح بهید تا بدانیم وظیفه مردم این شهر در قبال همزبانی با دولت شما چیست ؟؟؟ 

  6. با عرض سلام. با کمال تشکر از نمایندگان قبلی و فعلی مردم شهرمان و بزرگان و نخبگان شهرمان و دلسوزان در  بخش های مختلف کشور…  حاج محسن رضایی الحق افتخاری هستند برای قوم بختیاری و ایران سرافراز که بنده به شخصه معتقدم ما خیلی کم از توانايي های ایشان جهت اعتلای قوم بختیاری استفاده کرده ایم . با توجه به زیرساختهایی که بتدریج توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه در حال ایجاد است از جمله شروع با ساخت کارخانه های پتروشیمی وآلومینیم و ساخت بستان بزرگ مسجدسلیمان و میانبر  مسجدیلیمان به اهواز و انشااا تکمیل فرودگاه و راه انداری خط آهن و غیره … انشاا از آقای دکتر جلیالی نماینده شهرمان. و حاج آقا امینی نماینده امام خامنه ای در شهرستان و نماینده دولت تدبیر و امید جناب آقای فرماندار خواهشمند است تلاش کنید تا بتوان مجوز استفاده از پتانسیل عظیم آب پشت سدها در منطقه مسجد سلیمان جهت باغداری و کشاورزی و دامداری و ایجاد حوضچه ای خاکی و بتنی و سبدی تولید ماهی اخذ شود تا بتوان از این  منطقه معظل بیکاری حل شود. انشاا البته این گفته نظر همه مردم منطقه هست و انشااا کمپینی ایجاد شود تا با همدلی و همزبانی این مشکل حل شود و بتوان از این نعمت خدادادی کمال استفاده را کرد انشاا…

  7. با عرض سلام. خدمت همه دوستان و بزرگان شهرمان عرض کنم با توجه به همدلی و اتفاق نظری که جهت آبادی و پیشرفت مسجدسلیمان به عنوان یکی از مناطق بختیاری نشین  بوجود آمده است خواهشمنداست با توجه به انتخابات پیش رو (مجلس) با احترام به یکدیدیگر و احترام به شعور مر در انتخاب فرد اصلح جهت خدمت به منطقه مسجدسلیمان بزرگ آماده شود. و همدیگر را ناراحت و آزرده نکنیم. تا اینکه بتوان با همدلی و همزبانی شهرمان را آباد کنیم. از بزرگترین فرد تا کوچکترین فرد مسجدسلیمانی در هر جای دنیا می توانند در آبادانی شهرمان سهیم باشند. کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من. 

  8. این همدلی خیلی به نفع سهره.داریم خوب پیشرفت میکنیم .از امام جمعه محبوب شهر میخام نذاره دوباره شهر به عقب برگرده .انتخابات هر چه بشه ولی به گذشاه های بدبختی برنگردیم 

  9. از تلاش بی وقفه نماینده بی حاشیه شهرمون تشکر میکنم دعای مردم پشت وپناه همه زحمت کشان شهر از نماینده فرماندار وامام جمعه.یا علی بگید مردم امیدوارن

  10. همدلی موافقم

  11. درود برهمدلی واقعا امام جمعه انسان بزرگ وزحمت کشی است ومامردم ارسرناچاری هرکاری داریم مزاحم ایشان میشویم از سرویس بهداشتی اهل قبور تا مکان مناسب برای اموات که دیگر تمام قبرستانها پر شده اندتامسائل اشتغال پیگیری مسائل ورزشی وخلاصه زشیربنگشت تا…بسراغ حاج آقاامینی میرویم وبنظر بنده فقط کمترجهت مسائل شرعی به ایشان مراجعه میشود.ای کاش فرهنگ تقدیر وتشکر درشهرما جامیافتاد بخوبی استقبال میکنیم ولی متاسفانه بخوبی بدرقه نمی کنیم اکثریت به فکر مسائل شخصی خرد هستیم مثلا فولانی یه وامی سیم گردیافولانی کرم بردسرکارولی اززحمات فولانی که شهرساخت خون دل خود پارک ساخت مسجدساخت آبرو ساخت خبری نیست ای کاش درهدر دادن آب صرفه جویی میکردیم در تهمت وافرابه مسولین زحمتکش مانندحاج آقاو… دوستان بیاییم کمک کنیم وفرهنگ سازی کنیم از مسولین خوب زحمتکش که برای رضای خداوباهمت بلندوباغیرت زحمت میکشند تقدیر وتشکر کنیم بخوبی ازشان یادکنیم که دلشان بیشترگرم شود ….
    برادر حاج آقا بتنهایی نمی تواند جلو عقب گرد شهر رابگیرد باییدباهم کمک کنیم به امیدخدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.