• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

اطلاعيه دفتر محسن رضایی در ارتباط با شایعات اخیر

  • کد خبر : 14462
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دفتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال یک اطلاعیه، شایعات اخیر در خصوص سپردن مسئولیت جدیدی در نیروهای مسلح به وی را تکذیب کرد. متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی اخیراً شایعاتی مبنی بر سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دفتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال یک اطلاعیه، شایعات اخیر در خصوص سپردن مسئولیت جدیدی در نیروهای مسلح به وی را تکذیب کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

اخیراً شایعاتی مبنی بر سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه ها منتشر شده است که بدینوسیله تکذیب می گردد. ایشان همانطور که بارها اعلام کرده اند خود را سرباز رهبر عظیم الشان انقلاب می دانند و هم اکنون در حال مشاوره و کمک به نیروهای مسلح هستند و هیچ تصمیم دیگری گرفته نشده است.

از رسانه های گروهی و فعالان رسانه های اجتماعی، درخواست می شود که ضمن رعایت اصول اخلاق رسانه ای، انتشار اخبار مرتبط با دکتر محسن رضایی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شخصی ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری نمایند.

یادآور می شود اخبار مرتبط با فرمانده کل قوا تنها در صورت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، قابل استناد است.

بدیهی است، دفتر دکتر محسن رضایی در صورت ادامه تخلفات و شایعه پراکنی ها، پیگرد رسانه های خاطی، را از حقوق قانونی خویش می داند.

دفتر دکتر محسن رضایی

مرجع/ تسنيم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.