• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
3

سرهنگ فراشي: سرقت اینترنتی بیش از 12میلیون ریال از دوست بی سواد

  • کد خبر : 14422
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری مجرم اینترنتی که با سوء استفاده از بی سوادی دوستش، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانكی وی كرده بود ، توسط پلیس فتای این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ “ظفر فراشی” در تشریح جزئیات این خبر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری مجرم اینترنتی که با سوء استفاده از بی سوادی دوستش، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانكی وی كرده بود ، توسط پلیس فتای این شهرستان خبر داد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ “ظفر فراشی” در تشریح جزئیات این خبر گفت، به دنبال مراجعه حضوری یک شهروند مسجدسلیمانی به پلیس فتا و طرح شكایت مبنی بر این كه در چندین مرحله از حساب بانكی اش به صورت اینترنتی سرقت شده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار كارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته و پیگیری هدفمند موضوع، كارآگاهان پلیس فتا موفق شدند مجرم اینترنتی را كه دوست نزدیك شاكی بود دستگیر کنند.

سرهنگ “فراشی” گفت: متهم در بازجویی های فنی به برداشت اینترنتی به مبلغ 12 میلیون و 740هزار ریال از حساب دوستش اعتراف کرد و گفت از بی سوادی دوستم سوء استفاده کرده و در زمانی که کارت را برای دریافت پول به من داد در یک لحظه رمز دوم را یاداشت و از آن طریق اقدام به برداشت از حساب بانکی او نمودم .

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به این که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد گفت: کارت بانکی خود را که یکی از اسناد هویتی و مالی هستند حتی برای یک لحظه تحویل افراد غیر، حتی تحویل دوستان نزدیک خود ندهند و در صورت لزوم به صورت حضوری به بانک مربوط مراجعه کرده یا از اعضای درجه یک خانواده جهت انجام فعالیت های بانکی کمک بخواهند تا گرفتار افراد سودجو و بزهکار نشوند.

مرجع: پليس فتا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.