• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسليمان برگزار شد

  • کد خبر : 14370
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۰۴

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام شعبانیه بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش امسال برای ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی خود کارها و اقدامات ارزشمندی از جمله : برگزاری 80 جلسه کلاس های کنکوری، برگزاری 80 جلسه کلاس […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام شعبانیه بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش امسال برای ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی خود کارها و اقدامات ارزشمندی از جمله : برگزاری 80 جلسه کلاس های کنکوری، برگزاری 80 جلسه کلاس های تقویتی، نصب بنر به منظور پیام های مشاوره ای و تحصیلی برای خانواده ها، ارسال پیامک های آموزشی و مشاوره ای، تکثیر بیش از 36000 برگ سوال و جواب امتحانات برای دانش آموزان متوسطه دوم، برگزاری کلاس های آموزشی برای مدیران و دبیران متوسطه دوره دوم، برگزاری همایش بزرگ کنکوری و مهم تر از همه برگزاری اعتکاف علمی، فرهنگی دانش آموزان سال سوم متوسطه دوم به مدت 3 روز، که برای هر دانش آموز 28 ساعت کلاس تقویتی برگزار شد. وی گفت: در این اعتکاف علاوه بر مسائل آموزشی محفل انس با قرآن، نماز جماعت و کلاس های مشاوره نیز به طور مستمر برگزار گردید.

قاسمی منجزی در ادامه از مسئولین ادارات درخواست نمود در جلسات یا با پیشنهادات و مصوبات مخالفت نمایند یا اگر موافقت خود را اعلام کردند به تعهداتی که می دهند پایبند باشند، به طور مثال مصوبه هوشمند سازی مدارس با این که فرماندار محترم به طور جد پیگیر این مسئله می باشد ولی متاسفانه به جز چند ارگان، دیگر ادارات و سازمان ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

در ادامه اين جلسه مهندس قنبری ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: آموزش و پرورش موتور محرک و یک ارگان انسان ساز در کشور می باشد و یقیناً شخصیت های اجتماعی که در کشور به وجود می آید برگرفته از همین مجموعه آموزش و پرورش است. وی گفت: در خصوص هوشمندسازی یک جلسه اختصاصی باید در محل فرمانداری گرفته شود تا روند اجرای این مصوبه را تسهیل نماییم. در ادامه دیگر مسئولین در خصوص دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.