• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

برگزاری رایانه ای و بدون کاغذ امتحانات در دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14196
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور از 9 خردادماه 94 آغاز خواهد شد و این آزمون‌ها بدون کاغذ برگزار می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان جمشید جلیلی مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این باره گفت، آزمون رایانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور از 9 خردادماه 94 آغاز خواهد شد و این آزمون‌ها بدون کاغذ برگزار می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان جمشید جلیلی مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این باره گفت، آزمون رایانه ای بدون کاغذ که در سال های گذشته در تعدادی از دانشگاههای پیام نور کشور رایج شده است در مسجدسلیمان نیز به اجرا درخواهد آمد. از مزایای سیستم رایانه ای برگزاری آزمون صرفه جویی در مصرف کاغذ ،نیروی انسانی ووقت است که همانند سه سال گذشته امسال نیز تعدادی از امتحانات تستی را به شیوه بدون کاغذ و از طریق سیستم رایانه‌ای و به‌صورت آنلاین برگزار می‌کنیم که دانشجو بلافاصله پس از امتحان و با تایید نهایی پاسخ‌های خود می‌تواند نتیجه را در سیستم مشاهده کند.

جلیلی افزود: آزمون رایانه ای دانشگاه پیام نورمسجدسلیمان در سایت کامپیوتری دانشگاه برگزار می گردد و در طی 4نوبت، روزانه 120 نفر امتحان می دهند و به طور کلی در امتحانات پایان ترم امسال 2400 نفر – آزمون به صورت رایانه ای و سنتی آزمون می دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.