• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مسعود رضاييان: فقط 7.5 میلیارد هزینه کردیم، ارقام منتشره کذب است

  • کد خبر : 14140
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است رقم واقعی هزینه این تیم بسیار پایین تر از آن چیزی است که از اخبار سراسری و از زبان آقای تاج مطرح شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر رقم هزینه تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است رقم واقعی هزینه این تیم بسیار پایین تر از آن چیزی است که از اخبار سراسری و از زبان آقای تاج مطرح شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضاییان در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر رقم هزینه تیم های لیگ برتری و ریزقراردادهای تیمش گفت:

ارقام منتشره کذب است

متاسفانه در اخبار ورزشی دیروز به نقل از آقای تاج، بحثی مطرح شده است که در آن به ارقام هزینه کرد تیم های لیگ برتری پرداخته اند و به این نتیجه رسیده اند که تیم نفت مسجد سلیمان رقمی در حدود 15 میلیارد تومان هزینه داشته است. مصاحبه آقای تاج و صحبت های ایشان، دردسر عظیمی را در مسجدسلیمان برای ما به وجود آورد، در حالی که رقم عنوان شده درباره تیم ما کذب است.

پیش بینی ابتدای فصل را به عنوان هزینه عنوان کردند

صحبت های آقای تاج، در حقیقت ارقام هزینه شده نبوده است، بلکه پیش بینی بودجه هرتیم است که در ابتدای هر فصل تعیین می شود و اعلام می گردد. ما هم برای لیگ گذشته در ابتدای فصل پیش بینی رقم 11 میلیاردی کردیم و به فدراسیون فوتبال هم اعلام کردیم، حالا عنوان می شود که آن رقم، هزینه انجام شده ما بود، در حالیکه آن فقط یک پیش بینی بود و مجری محترم اخبار هم اعلام می کند که به این رقم تا 5 میلیارد هم باید اضافه کرد و رقم هزینه ای ما را به 15، 16 میلیارد تومان رساند.

هفت و نیم میلیارد هزینه داشتیم، نه 15 میلیارد

بنده اکنون برای روشن شدن اذهان عمومی، مجموع هزینه تیممان را اعلام می کنم تا حداقل مردم در جریان قرار بگیرند تا فکر نکنند ما 15،16 میلیارد هزینه کردیم و رفتیم لیگ یک.

نفت مسجدسلیمان در مجموع با 29 بازیکن کارش را در لیگ برتر به پایان رساند که مجموع رقم قراردادهی آنها 4 میلیارد تومان شده است. 7 بازیکن زیر 50 میلیون تومان، 5 بازیکن بین 50 تا 100 میلیون تومان، 3 بازیکن بین 101 تا 150 میلیون تومان، 9 بازیکن 151 تا 200 میلیون تومان، یک بازیکن 201 تا 250 میلیون تومان، 3 بازیکن 300 میلیون تومان و یک بازیکن 340 میلیون تومان، در مجموع 29 بازیکن ما بودند که 4 میلیارد تومان هزینه برداشتند و متوسط قرارداد بازیکنان ما یکصد و سی و هفت میلیون و هشتصد هزار تومان شد که نصف آن پرداخت شد و نصف آن نیز مانده است. از مبالغ عنوان شده نیز 20 درصد جریمه به دلیل سقوط به لیگ یک شامل حال آنها می شود.

نیمی از هزینه هایمان را بدهکاریم

هزینه مربوط به مربیان و پزشکان و کلیه عوامل تیم نیز 900 میلیون تومان شد و هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب و البسه و بلیط ها، هتل ها و اجاره زمین و … نیز در حدود 2میلیارد و ششصد میلیون تومان شد که مجموع تمام ارقام به هفت و نیم میلیارد رسید.

از همین مبلغ عنوان شده هم ما فقط نصف آن یعنی سه و نیم میلیارد تومان را پرداخت کرده ایم و نصف آن را هنوز بدهکار هستیم، اگر لازم باشد ریز ارقام را هم منتشر خواهیم کرد تا صحبت نادرستی در این مورد عنوان شود، از سه و نیم میلیارد هزینه کرد هم، 2 میلیارد و دویست میلیون تومان را از محل اسپانسرها دریافت کردیم، 1 میلیارد را از شرکتی به عنوان وام دریافت کردیم که باید آن را به موقع پس بدهیم و 300 میلیون تومان نیز از سازمان لیگ دریافت کردیم. متاسفانه نیمی از هزینه مان را هم به دوستان بدهکاریم.

نمی دانم چرا هزینه ها اشتباه بیان شد

حالا بنده نمی دانم چطور عنوان می شود بازیکنان ما 11 میلیارد دریافت کردند در حالی که اصلا اینگونه نبوده است و این پیش بینی ها در ابتدای فصل انجام شده بود و به حقیقت نپیوست.

همانطور که خیلی از مردم مسجذسلیمان هم شاهد بودند ما در طول فصل از مشکلات مالی بسیاری رنج بردیم و شاید اگر وضعیت مالی بهتری داشتیم می توانستیم در خیلی از مواقع بهتر کار کنیم تا تیم در لیگ نگه داریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. جناب رضایی عزیز  ضمن  سلام عرض ادب و خسته نباشید،فارغ از مسایل مطرح شده مالی،  هروقت تیمی برای حداقلها و کمترینها تلاش کند،بعبارتی سقف خواسته ها و برنامه ریزیتان فقط ماندن در لیگ برتر باشد مسلما و مشخصا احتمال محقق شدن اهدافتان در این شرایط سخت حساس و پیچیده با مشکل مواجه خواهد شد که متاسفانه این چنین شد،سطح انتظار و توقع همچنین مطالبات خود را از مسولین مربوط و بالا دستیتان را دو چندان نمایید که یقینن رشد تصاعدی خواهید داشت.پیروز و سربلند باشید

  2. باشگاه روزنامه نگاران خواهشن خواهشن به گوش مسولین شهر برسونید :
    ورزش و جوانان خوزستان گفته فولاد نوین قطعا نفتی میشود اما معلوم نیست ابادان یا مسجدسلیمان

    وزارت نفت که تا الان پولی نداشت برای کمک به نفت مسجدسلیمان حالا از کجا میخواد فولاد و بخره؟
    اقای رضاییان گفته بود 3 میلیارد کمکون میکردن تیم نفت قطعا تو لیگ میموند چرا کمکش نکردن؟
    تا کی دروغ؟؟
    اگر قراره فولاد نوین خریداری بشه اولویت برا نفت مسجدسلیمان نه ابادان این تیم سالهاست لیگ برتر نبوده و شرایط لازمو نداره 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.