• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

شناسایی 400 انشعاب غیرمجاز به چرخه فروش آب در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14098
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان از شناسایی و تبدیل وضعیت بیش از 400 انشعاب غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر شریف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: ساماندهی انشعابات غیرمجاز طبق یک برنامه‌ریزی منسجم در حال انجام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان از شناسایی و تبدیل وضعیت بیش از 400 انشعاب غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر شریف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: ساماندهی انشعابات غیرمجاز طبق یک برنامه‌ریزی منسجم در حال انجام است. وی اضافه کرد: در ادامه فرآیند پیمایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز، 400 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و تعیین تکلیف شد و به چرخه فروش آب اضافه شد.

مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان، انشعابات غیرمجاز را به عنوان مهم ترین عامل هدررفت آب دانست و تاکید کرد: ایجاد عدم تعادل فشار در شبکه توزیع به علت غیربرنامه‌ای بودن انشعابات، احتمال نشت آلاینده‌ها به شبکه در هنگام کاهش فشار شبکه، احتمال ایجاد آلودگی در شبکه هنگام اتصال به شبکه، استفاده بیش از حد استاندارد یا حد نیاز از آب به علت عدم اندازه گیری، عدم پرداخت آب بها، تشدید نشت از این انشعابات (به علت اینکه معمولا از اتصالات و لوله‌های غیراستاندارد استفاده می‌شود) و نصب غیراصولی آن از جمله مشکلاتی است که انشعابات غیرمجاز به وجود می‌آورند.

شریف‌پور در پایان بیان کرد: حکم محکومیت 116 واحد از انشعابات غیرمجاز مربوط به منازل شبکه بهداشت، وصول مطالبات انشعابات بدهکار از موسسات، مرغداری‌ها، بلوک زنی‌ها و معرفی به مراجعه قضایی و رسمی کردن بیش از 100 مورد از انشعابات غیر مجاز از دیگر اقدامات اداره آبفا مسجدسلیمان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.