• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

دکتر جلیلی:
خانوارهای شهر قلعه خواجه و روستاهای چگارمان، غلامحسین آباد اندیکا به زودی از نعمت گاز برخودار می شوند

  • کد خبر : 14059
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی در خصوص آخرین اقدامات برای توسعه شبکه گازرسانی در شهرستان اندیکا گفت: به زودی مردم مناطق و شهر قلعه خواجه، روستاهای چگارمان و غلامحسین آباد اندیکا از نعمت انرژی گاز بهره مند خواهند شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی با اشاره به پیش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعیل جلیلی در خصوص آخرین اقدامات برای توسعه شبکه گازرسانی در شهرستان اندیکا گفت: به زودی مردم مناطق و شهر قلعه خواجه، روستاهای چگارمان و غلامحسین آباد اندیکا از نعمت انرژی گاز بهره مند خواهند شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی با اشاره به پیش بینی های قانون بودجه 94 افزود: مقرر است مناطقی که از خط لوله اصلی دور هستند یا جمعیت کم و پراکنده دارند از فناوري های جدید روش های سی.ان.جی برای گازرسانی استفاد کنند بر این اساس با استفاده از شیوه ای جدید، مناطق یاد شده از گاز برخودار خواهند شد.

وی افزود: برای سرعت بخشی به کار این پروژه در 8 فاز عملیاتی می شود از این رو پیمانکار فاز اول طرح مشخص شده است. دکترجلیلی گفت: بر اساس گزارش های وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز در کمیسیون برنامه و بودجه در آینده نزدیک همه روستاها و شهرهای فاقد گاز از این نعمت برخودار می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. آقای دکتر جلیلی بزرگوار خسته نباشید،می دانیم و می بینیم که به همه شهر و روستا ها و بخشهای حوزه نمایندگیتون سر می زنید،واقعن ایول دمتون همیشه گرم،قدم رنجه ای هم بنمایید و با هم محله ای های خودتون چه کلگه و یا پشت برج هم جلسات و نشستهایی داشته باشید و کمی هم بیشتر به درد و دل ایشان هم گوش نمایید.
    بفکر برگزاری مرتب نشست خبری با اهالی رسانه هم باشید،می دانم که خودتان مشتاق هستید اما مثل اینکه و یا شاید  اطرافیان علارغم تاکید و پیگیریتان چندان تمایل به این کار ندارند.

  2. ای کاش همیشه به انتخابات نزدیک بودیم.
    خود به خود مشکلات حل می شدند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.