• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

نفت رفت، خداحافظ ليگ برتر/ مکوندی: بعضي ها نمي خواستند شهر مسجدسلیمان و فوتبال آن پیشرفت کند!

  • کد خبر : 13970
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

از یک عده که نمی‌خواستند موفقیت نفت را ببینند گلایه دارم. آن ها نمی‌خواستند شهر مسجدسلیمان و فوتبال آن پیشرفت کند و فقط تا توانستند یک ذهنیت منفی در این شهر ایجاد کردند/ خیلی دوست دارم ببینم این تیمی که سقوط کرده مدیران نفت چکار خواهند کرد. آیا برای آینده برنامه‌ریزی خواهند داشت؟ باشگاه روزنامه […]

از یک عده که نمی‌خواستند موفقیت نفت را ببینند گلایه دارم. آن ها نمی‌خواستند شهر مسجدسلیمان و فوتبال آن پیشرفت کند و فقط تا توانستند یک ذهنیت منفی در این شهر ایجاد کردند/ خیلی دوست دارم ببینم این تیمی که سقوط کرده مدیران نفت چکار خواهند کرد. آیا برای آینده برنامه‌ریزی خواهند داشت؟

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم نفت مسجدسلیمان در اولین فصل حضورش و با وجود داشتن هوادارانی پرشور که اغلب تیم ها آرزوی داشتن آن ها را داشتند، نتوانست به خوبی عمل کند و مجدداً به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد.
این تیم که عنوان نفت را یدك می کشید نتوانست مثل سایر تیم های دولتی از اعتبارات دولتی به خوبی استفاده کند و تقریباً در طول فصل همیشه با نداشتن منابع مالی مواجه بود و با این شرایط، مسلم بود که تیم با بازیکنانی که به علت دریافت نکردن به موقع مطالبات خود بی انگیزه شده بودند توان بقا در لیگ برتر را ندارد.
تمام این شرایط دست به دست هم داد تا امروز برای هواداران متعصب نفت مسجدسلیمان با سقوط تیم محبوبشان به لیگ دسته اول یک روز تلخ و فراموش نشدنی باشد.
در نهایت این بازی با نتیجه قاطع سه بر یک به سود سپاهان اصفهان که هم اکنون در کورس قهرمانی ليگ برتر به سر مي برد به پایان رسد. فرزاد محمدی در دقیقه ۷۸ برای نفت مسجدسلیمان و مهدی شریفی در دقیقه ۱۰، عبدالله کرمی در دقیقه ۴۲ و محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۹۰ برای سپاهان گلزنی کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نفت مسجدسلیمان در این بازی با ترکیب: گئورگی گئورگیف، سعید سالارزاده، روسلان ملزدنیوف، کیامرث چراغی، حمزه حدادی بابادی، میلاد زنیدپور، محمود تیغ نورد، حمید بوحمدان، حسین مالکی، رضا درویشی و فرزاد محمدی و هدایت بهروز مکوندی وارد میدان شد.
سپاهان اصفهان نیز این دیدار با ترکیب شهاب گردان، وریا غفوری، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، فوزیل موسایف، علی کریمی، احسان حاج صفی، محرم نویدکیا، لوسیانو پریرا، محمدرضاخلعت بری و مهدی شریفی در برابر حریف صف آرایی کرد.
سپاهان اصفهان در همان نیمه نخست کار نفت را یکسره کرد و با دو گل برنده به رختکن رفت. تماشاگران ناراضی تیم نفت که در اواخر نیمه اول اقدام به پرتاب ترقه به داخل میدان کرده بودند، با شروع نیمه دوم اعتراضات خود را افزایش دادند و در نهایت کار به جایی رسید که محسن ترکی بازی را در دقیقه ۶۸ متوقف کرد.
مسابقه پس از دقایقی توقف از سر گرفته شد و هر کدام از دو تیم در دقایق باقی مانده به یک گل رسیدند و پنالتی خلعت بری هم توسط دروازه بان نفت مهار شد تا نفت مسجدسلیمان با شکست سه بر یک مقابل سپاهان به لیگ یک سقوط کند. بهروز مكوندي در در كنفرانس خبري پايان بازي گفت: اگر بخواهیم خودمان را با سپاهان مقایسه کنیم قابل مقایسه با تیم خوب سپاهان نیستم و به لحاظ تشکیلاتی و مسائل فنی آن ها از ما سر‌تر بودند و به همین خاطر با برتری در تمام جنبه‌ها به برد رسیدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: به آقای فرکی تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین‌ها را برایش دارم. ما هم اینجا تمام تلاش‌مان را کردیم و با یک بازی جوانمردانه هر چه در چنته داشتیم به نمایش گذاشتیم، اما تیم مقابل قدر بود و نتوانستیم مقابل آن ها به برتری برسیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اعتراض تماشاگران و سنگ اندازی‌هایی که شد، گفت: ما با سنگ‌اندازی نمی‌توانیم مقابل سپاهان به برد برسیم. حق را به کسی نمی‌دهم که این‌گونه به ما اعتراض کند. نفت همین بود. شکست خوردیم چون زورمان به سپاهان نمی‌رسید. البته من امروز شرمنده همشهریانم شدم.
وی افزود: با نتایجی که گرفتم تا ابد شرمنده آن ها هستم، اما با سنگ‌اندازی نمی‌شود به جایی رسید. بروید بنشینید ببیند چه مشکلاتی داشتیم. مشکلات که با سنگ‌اندازی رفع نمی‌شود. خیلی دوست دارم ببینم این تیمی که سقوط کرده مدیران نفت چکار خواهند کرد. آیا برای آینده برنامه‌ریزی خواهند داشت؟ اگر برنامه‌ریزی کنند معلوم می‌شود می‌خواهند نفت را برگردانند. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان داشت: آخرین بازی ما هفته آینده است و من تا آن وقت مسئولیت دارم و اجازه بدهید بعد از آن بازی مسئولان نفت چکار خواهند کرد. مکوندى گفت: این شرایط را من امسال بار‌ها تجربه کردم. یک بار سنگ انداختند، یک بار ترقه و یک بار هم گفتند تماشاگران مان نیایند و آن ها محروم شدند چون پول نداشتیم جرایم را بدهیم. برای همین ما را از تماشاگرانمان محروم می‌کردند.
وى اظهار داشت: از یک عده که نمی‌خواستند موفقیت نفت را ببینند هم گلایه دارم. آن ها نمی‌خواستند شهر مسجدسلیمان و فوتبال آن پیشرفت کند و فقط تا توانستند یک ذهنیت منفی در این شهر ایجاد کردند.
مکوندى در پایان گفت: من همین جا اعلام می‌کنم باید بنشینیم، فکر کنیم، کمک کنیم و ببینیم چطور می‌توانیم تیم نفت را به جایگاه‌های بالا برسانیم. نمی‌خواهد من بهروز مکوندی را با سنگ بزنید یا جواب بازیکنانم را با فحاشی بدهید. باید کمک کنید شرایطی ایجاد کنید جوانان این شهر بیایند و کمک کنند و این اعتراض‌ها را شاهد نبوده و پتانسیل خود را برای کمک به تیم بگذاریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.