• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

بهروز مکوندی: همه مي دانيم بازی با سپاهان آخرین شانس​ بقای نفت است

  • کد خبر : 13943
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هم ما و هم بازیکنان​مان می​دانیم که بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار داشت: هنوز از نظر امتیازی برای جنگیدن جهت ماندن در لیگ برتر شانس داریم؛ درست است دو بازی بسیار سخت پیش‌رو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هم ما و هم بازیکنان​مان می​دانیم که بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار داشت: هنوز از نظر امتیازی برای جنگیدن جهت ماندن در لیگ برتر شانس داریم؛ درست است دو بازی بسیار سخت پیش‌رو داریم ولی بازی با سپاهان مهمترین مسابقه ما است و باید سعی کنیم این بازی را ببریم تا برای ادامه راه و جنگیدن برای بقا، امید داشته باشیم.

وی گفت: سپاهان تیمی است که تلاش می​کند با کسب حداکثر امتیازها به قهرمانی و سهمیه آسیایی دست پیدا کند. این تیم، نیم‌نگاهی هم به نتایج سایر رقبای خود دارد. فکر می​کنم سپاهان با تمام قوا می​آید تا شانس خود را از دست ندهد. سپاهان تیم خیلی خوبی است و از بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد. این باشگاه سازمان یافته و بابرنامه است و سال‌ها توانسته نتایج خیلی خوبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: سعی ما این است که با ارائه یک بازی خوب، نتیجه​ای به دست آوریم که به ادامه راه، امید داشته باشیم و شانسی را برای ماندن در لیگ به دست آوریم. اگر به اندازه سر سوزن هم شانس وجود داشته باشد، تمام تلاش​مان را می​کنیم که آن را از دست ندهیم. به هر حال فوتبال است و کار ما سخت. اگر تیم نفت مسجدسلیمان را مقابل سپاهان در نظر بگیریم، شاید روی کاغذ شانس کمی برای ما قائل باشند ولی در فوتبال هیچ چیزی دور از دسترس نیست و برای هر چه تلاش​ شود، امکان به دست آوردن آن حتی اگر سخت هم باشد، وجود دارد.

وی بیان‌کرد: هم ما و هم بازیکنان​ می​دانیم که بازی با سپاهان آخرین شانس​مان است و نباید تحت هیچ شرایطی این شانس را از دست بدهیم و همه بازیکنان تلاش می​کنند تا آنچه را که استحقاقش را دارند، به دست آورند. بازیکنان ما می​دانند سقوط تیم به رده پایین​تر، تنها سقوط تیم نیست و در واقع ضرر آن به باشگاه و بازیکن به یک اندازه وارد می​شود و در آینده‌ کاری بازیکنان، مربیان و باشگاه تاثیرگذار است.

مکوندی در پایان درباره غایبان تیمش برابر سپاهان، گفت: امرایی مصدوم است و کرملاچعب نیز قرار است همراه با تیم‌ملی جوانان به خارج از کشور بروند و ما این دو بازیکن را برای این بازی در اختیار نداریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای مکوندی باسلام جنابعالی میبایست قبل ازاین اتفاق کنارمیرفتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.