• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

جشن بزرگداشت مقام شامخ معلم در سالن امورتربیتی آموزش وپرورش برگزار گردید

  • کد خبر : 13924
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جشن بزرگداشت مقام شامخ معلم با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و جمعي دیگر از مسئولین شهرستان در سالن امور تربیتی برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش در این برنامه ابتدا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جشن بزرگداشت مقام شامخ معلم با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و جمعي دیگر از مسئولین شهرستان در سالن امور تربیتی برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش در این برنامه ابتدا قاسمی منجزی ضمن خیرمقدم و تبریک هفته معلم به حضار گزارش جامع و کاملی در خصوص اقدامات آموزش و پرورش ارائه کرد.

وی گفت: همان گونه که رهبر عزیز انقلاب در دیدار با فرهنگیان بیان کرد حدود 40 میلیون نفر معلم، دانش آموز و اولیاء با آموزش و پرورش مستقیم در ارتباط هستند. وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می دانند توجه به آموزش و پرورش چقدر می تواند برای رشد و شکوفایی مملکت اسلامی ایران مهم باشد.

قاسمی منجزی بیان کرد ما فرهنگیان با وجود مشکلات دچار یاس و ناامیدی نمی شویم و به آینده امیدوار هستیم زیرا که معلمی عشق است و این عشق در قلب تمامی همکاران بنده وجود دارد. در ادامه حجت الاسلام امینیامام جمعه مسجدسليمان با تبریک هفته معلم در خصوص سند چشم انداز مطالبی را بیان کرد. وی گفت: به لطف همین معلمين پیشرفت هایي در زمینه های مختلف داشته ایم. حاج آقای امینی در ادامه در خصوص نقشه راه آموزش و پرورش نیز مطالبي را بیان کرد. ايشان همچنين در خصوص لزوم توجه به معیشت و مشکلات در زندگی قشر فرهنگی نيز سخناني را بيان كردند. در ادامه اين جلسه به معلمین نمونه هدایایی تقدیم گردید.

2541236001458716294

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.