• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

پنجمین همایش تجلیل از مقام بهمن علاالدین در منطقه تاراز برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 13868
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شنبه ۱3 اردیبهشت همزمان با آغاز هفته معلم پنجمین همایش فرهنگی تجلیل از مقام فرهنگی و موسیقیایی زنده یاد آ بهمن علاالدین (مسعود بختیاری) و رونمایی از بنای یادبود این معلم فرهیخته که به صورت طرح چار و هفت بختیاری احداث گردیده با حضور جمعي از اساتید دانشگاههای کشور و بهمن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شنبه ۱3 اردیبهشت همزمان با آغاز هفته معلم پنجمین همایش فرهنگی تجلیل از مقام فرهنگی و موسیقیایی زنده یاد آ بهمن علاالدین (مسعود بختیاری) و رونمایی از بنای یادبود این معلم فرهیخته که به صورت طرح چار و هفت بختیاری احداث گردیده با حضور جمعي از اساتید دانشگاههای کشور و بهمن شناسان در منطقه تاراز برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان؛ هوشنگ فرجی محقق، نویسنده و دبیر این جشنواره گفت: این همایش از ساعت 13 الی ۴ بعدازظهر در این منطقه خوش آب و هوا تاراز برگزار شد. وی ادامه داد: در این آیین باشکوه همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان،حاج آقا ممبینی از فعالان بختیاري، آذر زمان پور عضو شورای شهر اهواز، دکتر غفار پوربختیار، افروغ رئیس شورای عالی شهرستان الیگودرز، جمشیدوند رئیس شورای عالی استان لرستان، و جمعی از ریش سفیدان و اساتید دانشگاه برگذار گردید و با سخنرانی و سرود خوانی از مقام فرهنگي و موسیقیایي زندیاد بهمن علاءالدین تجلیل گردید.

123465

گزارش و عکس:علیرضا عبدالله نژاد و سپیده اسکندری 
لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. روحش شاد یادش گرامی باد . باید به دست اندرکارانی که تاریخ بختیاری رازنده نگه میدارند خسته نباشید گفت واقعا” خسته نباشید .

  2.  صدای ماندگار بهمن علادین صدای یک قوم است ،  “مافه گه” بزرگ مرد فرهنگ و هنر لر بختیاری ، خاری در چشم….! 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.