• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

مهندس علي عيديوندي: برای ایمن سازی محورهای ارتباطی مسجدسليمان 12هزار و 500 میلیارد ریال هزینه می شود

  • کد خبر : 13825
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: برای ایمن سازی محورهای ارتباطی این شهرستان 12هزار و 500 میلیارد ریال هزینه می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علی عیدی وندی اظهار داشت: این میزان اعتبار برای چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در حد فاصل سه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: برای ایمن سازی محورهای ارتباطی این شهرستان 12هزار و 500 میلیارد ریال هزینه می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علی عیدی وندی اظهار داشت: این میزان اعتبار برای چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در حد فاصل سه راهی شوشتر تا مسجدسلیمان و احداث جاده میانبر مسجدسلیمان هزینه خواهد شد وی توضیح داد: طول محور از سه راهی شوشتر تا مسجدسلیمان 36 کیلومتر طول دارد که 14 کیلومتر آن تاکنون چهار بانده شده و کارهای مقدماتی چهار بانده کردن هشت کیلومتر دیگر مسیر هم با ساخت پل های بزرگ و مسیر شکافی در دست انجام است. عیدی وندی اضافه کرد: در این چارچوب احداث جاده میانبر مسجدسلیمان هم دنبال می شود. این مسیر جاده جدیدی است که در کنار ساماندهی مسیر موجود و رفع نقاط حادثه خیز احداث خواهد شد.وی گفت: طول مسیر سه راهی نفت سفید تا مسجدسلیمان 56 کیلومتر طول دارد که با احداث جاده میانبر این مسیر نصف می شود و تلفات جاده ای هم کاهش می یابد.

عیدی وندی با اشاره به آغاز عملیات احداث جاده میانبر از سال 1389 از انجام 10کیلومتر آن تاکنون خبر داد و گفت: از آنجایی که مسیر کوهستانی است هزینه های احداث بالاست و شش هزار و 500میلیارد ریال در طول سه سال برای آن هزینه خواهد شد. رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان تصریح کرد: در جاده موجود هم با انجام عملیات چهار بانده کردن نقاط سانحه خیز هم برطرف می شود. وی افزود: در این مسیر که عملیات اجرایی آن از سال 1386 آغاز شده 12 نقطه سانحه خیز وجود دارد که پنج مورد آن تاکنون برطرف شده است. عیدی وندی اعتبار چهار بانده کردن محور را شش هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع اعتبار 12 هزار و 500میلیارد ریالی تنها 20درصد تامین شده و امید می رود پروژه ها در سه سال آینده با تامین به موقع اعتبارات به سرانجام برسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.