• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

رضائیان:حکایت تیم های ته جدول لیگ مثل خودکشی نهنگ ها شده است

  • کد خبر : 13749
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: حکایت تیم‌های ته جدول لیگ برتر مانند خودکشی نهنگ‌ها شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضائیان در مورد این که گفته بود اگر نتوانیم استقلال خوزستان را شکست بدهیم سقو‌ط‌مان قطعی است، گفت: خوشبختانه هیچ کدام از تیم‌های ته جدول پیروز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: حکایت تیم‌های ته جدول لیگ برتر مانند خودکشی نهنگ‌ها شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مسعود رضائیان در مورد این که گفته بود اگر نتوانیم استقلال خوزستان را شکست بدهیم سقو‌ط‌مان قطعی است، گفت: خوشبختانه هیچ کدام از تیم‌های ته جدول پیروز نشدند و ۵-۶ تیم ته جدول یا باختند یا مساوی کردند و وضعیت در انتهای جدول تغییری نکرد. حکایت تیم‌های ته جدول لیگ مانند خودکشی نهنگ‌ها شده که همگی آنها خودشان را به ساحل می‌رسانند و حاضر نیستند به دریا برگردند. تیم‌های ته جدول هم همگی با هم می‌بازند و هیچ تیمی برنده نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما هنوز هم شانس بقا داریم. هرچند این هفته با یکی از سرحال‌ترین تیم‌های لیگ برتر مسابقه داریم. ذوب آهن تیم بسیار آماده‌ای است با این حال فوتبال ورزش شگفتی‌‌هاست و ما می‌توانیم مقابل تیم‌هایی که فوتبال را خوب بازی می‌کنند و بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد این که شکایت از باشگاه راه آهن به خاطر استفاده از یک بازیکن غیرمجاز به کجا کشید، گفت: کسرایی مدیر روابط بین‌الملل سازمان لیگ برایم شفاهی توضیح داد و من قانع شدم که در ایران هیچ تخلفی در مورد جذب این بازیکن نشده است. هر اتفاقی رخ داده در فدراسیون یا باشگاه ترکیه‌ای بوده است. البته به ما گفته شد می‌توانید از فدراسیون و اردو اسپور ترکیه به فیفا شکایت کنید و گفتیم چه حاصلی برای ما دارد گفتند هیچ! فقط باشگاه ترکیه‌ای جريمه خواهد شد و من هم دیگر پیگیر این مساله نشدم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.