• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

همایش ازدواج و روابط قبل از آن با حضور حجت الاسلام حسين ظاهري در دانشگاه پيام نور

  • کد خبر : 13722
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش ازدواج و روابط قبل از آن، روزشنبه 6/2/94با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین ظاهری و خانم میناوی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان و استقبال 120نفر شرکت کننده برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه،این همایش ویژه دختران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش ازدواج و روابط قبل از آن، روزشنبه 6/2/94با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین ظاهری و خانم میناوی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان و استقبال 120نفر شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه،این همایش ویژه دختران و پسران در آستانه ی ازدواج با هدف گسترش فرهنگ سازی روابط و معیارهای قبل از ازدواج در سالن همایش دانشگاه پیام نور واحد مسجد سلیمان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ظاهری در اين همايش به بيان جايگاه و اهميت مقوله ازدواج در اسلام و همچنين روش هاي ازدواج موفق و روابط آگاهانه قبل از ازدواج پرداخت و سپس با ذكر دلايل عقلي، ديني و اعتقادي به بررسي آثار سوء دوستي هاي قبل از ازدواج پرداخت.

در ادامه این همایش سرکار خانم میناوی عضو هیئت علمی رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور ضمن بررسي پيامدهاي روابط دختر و پسر قبل از ازدواج، چه در مواردي كه منجر به ازدواج و چه مواردي كه به ازدواج نمي انجامند، به بيان معيارهاي ازدواج از جمله ايمان ، سن ، شغل ، فرهنگ ،مهر و دانش ، زيبايي ،خانواده و اخلاق اشاره كرد و راهكارهاي ضروري براي ازدواجي موفق و منطقي را برشمرد. در پایان دانشجویان شرکت کننده در این همایش سوالات خود را طرح و سخنرانان این مراسم به پاسخ آنها پرداختند.

این همایش مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت و آن ها دلیل حضور خود را در این همایش آشنایی هرچه بیشتر با مباحث ازدواج و استفاده از نظرات و دیدگاههای متخصصین در این امر بیان کردند

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.