• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

عدم نظارت بر عزل و نصب ها باعث بي اعتمادي مردم خواهد شد

  • کد خبر : 1372
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

تغييرات اگر اصولي نباشد نه تنها بي فايده بلكه در بسياري از مواقع مخرب نيز خواهد بود باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: تغييرات اگر اصولي نباشد نه تنها بي فايده بلكه در بسياري از مواقع مخرب نيز خواهد بود. اين كه در مسجدسليمان در بعضي از ادارات نياز مبرم به اين تغييرات مديريتي احساس […]

تغييرات اگر اصولي نباشد نه تنها بي فايده بلكه در بسياري از مواقع مخرب نيز خواهد بود

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: تغييرات اگر اصولي نباشد نه تنها بي فايده بلكه در بسياري از مواقع مخرب نيز خواهد بود. اين كه در مسجدسليمان در بعضي از ادارات نياز مبرم به اين تغييرات مديريتي احساس مي شود كاملاً قابل درك است، اما از طرفي هم گماردن بعضي افراد غير متخصص در بعضي پست هاي تخصصي باعث ركود و عقب ماندگي دوباره مسجدسليمان خواهد شد…

متآسفانه از گوشه و كنار شنيده مي شود عده اي در مسجدسليمان با شايعه پراكني و شانتاز بازي و تبليغات گسترده عنوان مي كنند كه عزل و نصب ها در شهرستان زير نظر آنان و يا گروهي خاص صورت مي گيرد… يكي نيست به اين آقايان بگويد شما چكاره هستيد كه بخواهيد براي مردم تصميم گيري كنيد؟

گاهي با طرح بعضي نام ها كه در ميان آنان نام بعضي از پيمانكاران، افراد بيكار، افرادي با سوابق مشخص و البته ناموفق نيز به چشم مي خورد، با احساسات مردم بازي مي شود اما هدف اين افراد از طرح اين اسامي چيست؟

1-   زمينه چيني و فراهم كردن شرايط براي مطرح كردن آنان براي مقاصدي ديگر

2-    بررسي واكنش مردم

3-   تحت فشار قرار دادن مديران و سوء استفاده هاي بعدي

هدف هرچه باشد مسئولين محترم نبايد فراموش كنند اشتباه در انتخاب و انتصاب هاي غير اصولي و سليقه اي و يا عدم نظارت بر عزل و نصب ها باعث مي شود كه به مرور مردم اعتمادشان را از دست بدهند.

و البته با شناختي كه از مسئولين محترم شهرستان مثل نماينده محترم شهرستان جناب دكتر اسماعيل جليلي و همچنين حضرت حجت الاسلام والمسليمن حاج آقا اميني امام جمعه محترم داريم مطمئن هستيم با دقت اين مسئله را زير نظر داشته و اجازه نخواهند داد افراد سودجو از آب گل ْآلود ماهي هاي بزرگ صيد كنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.