• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

فنی و حرفه ای ظرفیت و امکانات بسیار خوبی برای تامین نیروی انسانی پروژه هاي پتروشيمي و آلومينيوم مسجدسليمان دارد

  • کد خبر : 13711
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در دیدار جان محمد محمدپور نماینده تام الاختیار بنیاد فرهنگی صبح قریب گفت: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بازار کار است و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بدنبال توسعه آموزش مهارتی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در دیدار جان محمد محمدپور نماینده تام الاختیار بنیاد فرهنگی صبح قریب گفت: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بازار کار است و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بدنبال توسعه آموزش مهارتی برای فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار جوانان بومی است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اشاره به پتانسیل موجود خوزستان خواستار توجه به صنایع تبدیلی در استان شد و عنوان کرد: با راه اندازی صنایع تبدیلی فرصتهای شغلی بسیاری برای جوانان فراهم می شود.
وی بیان کرد: فراهم کردن فعالیت های اشتغالزایی در مناطق محروم بسیار ضروری است و فنی و حرفه ای آمادگی تربیت نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار دارد تا از این طریق زمینه اشتغال جوانان بومی منطقه فراهم شود.

جان محمد محمدپور نماینده تام الاختیار بنیاد فرهنگی صبح قریب، با اشاره به نقش موثر آموزش فنی و حرفه ای در اشتغالزایی و توانمندسازی نیروی کار افزود: برای راه اندازی پروژه های بزرگ پتروشیمی و آلومینیوم در شهرستان مسجدسلیمان نیاز به آموزش های فنی و حرفه ای برای تربیت نیروی انسانی و توانمندسازی نیروی ماهر و متخصص می باشد.

وی با اشاره به این که فنی و حرفه ای ظرفیت و امکانات بسیار خوبی برای تامین نیروی انسانی این دو پروژه را دارد اضافه کرد: با این پتانسیل می توان امکانات بالقوه استان به بالفعلی تبدیل و بسیاری از جوانان بومی فاقد مهارت جویای کار را برای این منظور آماده بکار کرد.

وی خواستار صدور مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای این بنیاد در شهرستان مسجدسلیمان شد تا بتوان از خدمات آموزشی و مهارتی بهره مند و نیروی مورد نیاز بر اساس اهداف بنیاد تربیت و مهارت کسب کنند.

گفتنی است مقرر شد طرح تربیت نیروی کار مورد نیاز بنیاد فرهنگی صبح قریب برای راه اندازی پروژه های بزرگ پتروشیمی و آلومینیوم توسط کارشناسان خبره مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. برادر عزیز به لطف مدیران کارکشته ای مثل شما به اندازه کافی این شهر بیکار ، دیپلم ، فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس ، دکتر و متخصص در هرگونه حرفه و فنون دارد . لطف کنید به خودتان زحمت ندهید !!! زیرا اگر چندین پتروشیمی و آلومنیوم سازی هم راه اندازی گردد کفاف بیکاران این شهر را نخواهد داد ممنون از این پیشنهاد کارشناسی شده شما . !!!؟

  2. با تشکر از جناب محمدپور

    امیدواریم رشته ها و مراکز مختلف فنی و حرفه ای در شهرستان مسجدسلیمان راه اندازی شود تا نیروهای مورد نیاز پروژه های صنعتی تماما” از همین شهر تامین گردند و به بهانه ی عدم داشتن مهارت لازم، نیرو از جاهای دیگر وارد نشود .

    یادتان نرود که مسجدسلیمان اولین شهر نفتی و صنعتی خاور میانه است اما اکنون با 43 درصد آمار بیکاری و همچنین آمار بالای خودکشی جوانان وضعیتی دارد که زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و همه مسئولین شهرستان و استان موظفند این کوتاهی را به هر شکل ممکن در سریع ترین زمان جبران نمایند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.