• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

دکتر اسماعيل جلیلی:
با تمام فراز و فرودها همچنان امیدواريم تیم نفت در لیگ برتر باقی بماند

  • کد خبر : 13699
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم نفت مسجدسلیمان از تیم های ریشه داردر فوتبال کشور هست که علیرغم شایستگی ها سال های زیادی از رقابت حرفه ای دور بود اما با تلاش باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران دلسوز خود در فصل94_93به لیگ برتر پیوست. وي ادامه داد: علیرغم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم نفت مسجدسلیمان از تیم های ریشه داردر فوتبال کشور هست که علیرغم شایستگی ها سال های زیادی از رقابت حرفه ای دور بود اما با تلاش باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران دلسوز خود در فصل94_93به لیگ برتر پیوست. وي ادامه داد: علیرغم شایستگی های این تیم اما در شروع فصل و نیم فصل اول نتوانست امتیازات لازم را کسب کند در نيم فصل دوم نیز بسیار تلاش نمود که از انتهای جدول بالاتر برود که علیرغم موفقیت هایی كه بدست آمده تاکنون موفق نشده است.

وی درخصوص آینده تیم گفت: حمایت مالک باشگاه که شرکت ملی نفت می باشد و هیات مدیره، مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان برای ایجاد شرایطی که امتیازات لازم را به دست بیاورند و ماندگاری خود را در لیگ حفظ کنند مهم می باشد.

از طرفی تامین نیازهای تیم برای افزایش انگیزه آنان نیز مهم هست اما تعصب و تلاش بازیکنان و کادر مدیریتی و فنی تیم همان طورکه تا به امروز بوده در ادامه نیز انجام بگیرد.

دکترجلیلی در خصوص جریمه کمیته انضباطی علیه تیم نفت گفت: همان طور که در نشست با مسئولین لیگ نیز گفته ام جوانان مسجدسلیمان و هواداران تیم اکثر قریب به اتفاق اخلاق مدار و داری روحیه جوانمردی هستند و رعایت ادب و احترام به میزبان را انجام می دهند اما این که تعداد افراد تماشاگرنما در اقدام تخریبی به فحاشی می پردازند این ها معدود هستند که اشتباهات آنان نباید باعث جریمه سایر تماشاگران که پشتیبانان واقعی تیم هستند بشود می توانند همان تعداد محدود را تنبیه کنند نه تیم، تماشگران و حامیان واقعی که در شرایط سخت گرما و سرما به عشق این تیم حضور مستمرداشته اند. ضعف مسئولین در مدیریت ورزشگاه هزینه های سنگینی را بر تیم و مردم شهرستان تحمیل می کند.

دکتر جلیلی عضو فراکسیون ورزش مجلس در خصوص حمایت های مالی افزود: از ریئس جمهورمحترم جناب آقای دکتر روحانی، وزیرنفت جناب آقای زنگنه خواستم به صورت جدی اقدام نمایند. شرکت ملی نفت ایران، ملی حفاری شمال، مناطق نفت خیزجنوب، شرکت نفت مسجدسلیمان در تامین منابع مالی اقداماتی را انجام دادند هر چند انتظار بود این منابع به موقع در اختیار تیم قرارمی گرفت.

اما آماده کردن شرایط برای انجام بازی های لیگ و تلاش کارکنان نفت مسجدسلیمان برای ارائه خدمات مورد نیاز در طول بازی ها برای تیم نفت و تیم های مهمان قابل تقدیر می باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان گفتند: با تمام فراز و فرودها همچنان امیداین داریم که تیم در لیگ برتر باقی بماند، بازی های سرنوشت سازی برای تیم تا پایان لیگ باقی مانده که تلاش مضاعفی را همراه هوشمندی از کادرفنی، مدیریتی، بازیکنان و هوادارن واقعی و دلسوز این تیم می طلبد.

دکتر جلیلی در ادامه یادآور شدند که هوادارن تیم نهایت حمایت را از تیم به عمل بیاورند و کادر فنی نیز مشاورهای لازم را اخذکنند تا با استفاده از تاکتیک های مناسب شناختی که از حریفان وجود دارد امتیازات لازم را کسب نمایند. و به امیدپیروزی های تیم نفت وماندگاری آن درلیگ برتر.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.