• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

لغو همايش تجليل از مقام زنده ياد بهمن علاالدين

  • کد خبر : 13626
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هوشنگ فرجي دبير همايش تجلیل از مقام فرهنگی و موسیقیایی زنده یاد بهمن علاءالدین در نامه اي كه نسخه اي از آن به سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ارسال شده است از لغو اين همايش كه قرار بود در تاريخ ۱۲ اردیبهشت در منطقه تاراز برگزار گردد خبر داد. متن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هوشنگ فرجي دبير همايش تجلیل از مقام فرهنگی و موسیقیایی زنده یاد بهمن علاءالدین در نامه اي كه نسخه اي از آن به سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ارسال شده است از لغو اين همايش كه قرار بود در تاريخ ۱۲ اردیبهشت در منطقه تاراز برگزار گردد خبر داد. متن نامه بدين شرح است:

به نام خداوند خرد

باطلاع همه نخبگان،ریش سفیدان وفرهنگ دوستان بختیاری میرساند ازآنجاکه زنده یادآبهمن علاءالدین (مسعودبختیاری) با سرایش ترانه ها و اشعار بیاد ماندنی خود همواره در تلاش بود تا به غناءتاریخ، فرهنگ و ادبیات بختیاری کمک و در پاسداشت و نگهداری از آیین ها و سنت های قوم بزرگ لر بختیاری اهتمام ورزد، دوستداران و رهروان این اسطوره و سردار فرهنگی به تبعیت از آرمان های صددرصد فرهنگی ایشان به دلیل تقارن سال ۱۳۹۴با تبلیغات انتخاباتی و در جهت مصون ماندن این چهره فرهنگی از مسائل سیاسی برنامه پنجمین جشنواره تجلیل از مقام موسیقیایی و فرهنگی زنده ياد آبهمن که قرار بود در ۱۲ اردیبهشت در منطقه زیبای تاراز برگزار گردد لغو و انشاءاله در فرصتی دیگر در خدمت شما بزرگواران هستم.

باسپاس و امتنان فراوان

برادر کوچک شما هوشنگ فرجی دبیر همایش یاران تاراز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. واقعا تاسف آوره. واین لغو همایش به این دلیل غغیر قابل پذیرش است .امیدوارم فعالین فرهنگی و اجنماعی ورود کنن و دبیر این همایش هم تجدید نظر کنن

  2. به نظرم میباست ما امسال در بختیاری عید نوروز و مراسمات دید و بازدید را نیز به دلیل شبه برانگیز بودن تعطیل کرده و کلا کلیه مراسمات جشن عروسی و عزا تا انتخابات تعطیل بشه!!! متاسفم برای بیان چنین دیدگاه هایی که به هر بهانه این چنین ضربه به پیکره فرهنگ وارد میشه. راهکارهای فراوان جهت جلوگیری از بهره داری سیاسی افراد مختلف وجود دارد. صورت مسله را پاک کردن مشکلی رو حل نمیکنه….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.