• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

يك راهكار براي جلوگيري از حرکت کاروان های عزاداری

  • کد خبر : 13617
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمدرضا مكوندي: یکی ازموارد اعتراضی و به حق شهروندان در سال های اخیر در خصوص حرکت کاروان های عزاداری در چندین کيلومتر طول شهر است که این عزاداری های با ساز و دهل و خواننده محلی در تولید انرژی منفی و تزریق به روح و روان هزاران هزار مستمع اجباری نقش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمدرضا مكوندي: یکی ازموارد اعتراضی و به حق شهروندان در سال های اخیر در خصوص حرکت کاروان های عزاداری در چندین کيلومتر طول شهر است که این عزاداری های با ساز و دهل و خواننده محلی در تولید انرژی منفی و تزریق به روح و روان هزاران هزار مستمع اجباری نقش موثری دارد.

یکی از موارد مهمی که در جلسات مقابله با آسیب ها و از جمله خودکشی هم مرتباً بحث و لاینحل مانده است همین مهم بوده. در حالی که راه حل بسیار آسانی دارد تا صدای وانت های بلندگو دار مشایعت کنندگان اموات برای همیشه خاموش شود. بنده به جناب مهندس گورویی فرماندارمحترم، مهندس قاسمی ریاست محترم شورای شهر و جناب سرهنگ فراشی فرمانده محترم انتظامی شهرستان مسجدسلیمان پیشنهاد می دهم کلیه وانت های بلندگو دار مراسمات عزاداری به خاطر ایجاد آلودگی صوتی از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی حداکثر جریمه شود البته نیازی به توقیف و اخلال در مراسم عزاداری نیست بلکه اول اطلاع رسانی وسیع گردد بعد به محض مشاهده تخلف جریمه اعمال گردد. یقیناً و با اطمینان عزض می کنم بساط این مشکل برای همیشه درمسجدسلیمان برچیده خواهدشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. واقعا لازم است تا جلوی کاروان های عزاداری درون شهر گرفته شود.

  2. آقای فرمانداربخاطرخدا این بساط عزا رو جمع کنید چون  شهرمان رابه ماتمکده تبدیل کرده

  3. برادر مکوندی عزیز برای حل مشکل جوانان به فکر اشتغال جوانان باشید . به فکر محل تفریح مناسب و فضای سبز مناسب باشید . به فکر اصلاح بافت فرسوده شهر باشید . . اقای مکوندی بزرگوار به فکر این باش هنرستان صنعتی ارتش چرا جمع اوری شد. چرا در حالی که مملکت عزیزمان هر روز در حال پیشرفت نظامی میباشد تانک سازی شهید فرخ نیا چرا به حالت نیمه تعطیل درامده. اقای مسولین چرا پرسنل هوانیروز اکثرا نیروهای غیر بومی میباشند . روسا ادرات عزیز چرا به فکر استخدام نیروهای بومی نیستید هنرستان شریف واقفی چرا توسط دبیرهای غیر بومی اداره شود و… دیگر . خواهشا در جلسات اسیب شناسی به مشکلات اداری شهر هم رسیدگی شود .الان کلیه شهرهای استان اعم از ابادان خرمشهر دزفول شوشتر رامهرمز .بهبهان و … همه جادهای انها کوتاه تر واتوبان شده اما ما چی . چندین سال است بحث تعرض جاده از پاگچ امام رضا مطرح است اما این پروژه عقب می افتد . خواهشا از فرماندار عزیز و دلسوز و برادر توانمند جناب حاج اقا امینی خواهش دارم از اصلاح وتوانمندسازی مدیریتی سیستم اداری شهر برای رفع مشکلات مردم اقدام شود

  4. mis ده کوره ست
    قاجعه است
    چقد خیابان اصلی این شهر (درشکفت) حوالی اتش نشانی
    چقد کثیفه شهر چقد فرسوده و پیر…

  5. آقای مکوندی ایول خوب مطلبی عنوان کردید
    اگه سردخونه چهاربیشه راه بیفته مشکل حل میشه٬قرار بود برج ۶ پارسال راه بیفته؛هفت ماه گذشته. جالبه که یک ستون مانع این پروژه شده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.