• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

بهروز مكوندي: تا پایان مسابقات چهار بازی دیگر مانده است/ تلاش می کنیم خود را در لیگ برتر حفظ کنیم

  • کد خبر : 13576
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۷:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان هدف مان این بود که در نیمه اول بازی را کنترل کنیم وگل نخوریم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعدازظهر پنجشنبه در جریان هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان هدف مان این بود که در نیمه اول بازی را کنترل کنیم وگل نخوریم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعدازظهر پنجشنبه در جریان هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران در اهواز و برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان با نتیجه دو بر سه شکست خورد.

بهروز مکوندی که بعد از بازی برابر فولاد خوزستان به سئوال های خبرنگاران پاسخ می داد،گفت: تا آمدیم به خودمان بیاییم دو گل دریافت کردیم و همین امر کار ما را مشکل کرد. وی با تبریک این برد به تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: به رغم این که بعد از این دو گل نبض بازی را در دست گرفتیم و صاحب چند موقعیت گل شدیم، اما به دلیل نداشتن یک تمام کننده خوب این موقعیت ها به راحتی از دست رفت.

مکوندی گفت: دو گلی هم که در این بازی به دست آوردیم از ضربات ایستگاهی بود. وی به کیفیت بازی اشاره کرد و گفت: تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند شاهد یک مسابقه خوب با موقعیت های گل زیادی بودند که از طرف دو تیم خلق شد. مکوندی به آینده تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: تا پایان مسابقات چهار بازی دیگر پیش رو داریم به همین خاطر تلاش می کنیم که خود را در لیگ برتر حفظ کنیم. وی اظهارداشت: در این مسابقات با تلاش زیاد و امیدوارانه به کار خود ادامه می دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.