• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

اسکوچیچ: مسابقه با نفت مسجد سلیمان را دستکم نخواهیم گرفت

  • کد خبر : 13551
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را دستکم و آسان نخواهیم گرفت. دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران روز پنجشنبه ( فردا) از ساعت 30.17 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را دستکم و آسان نخواهیم گرفت. دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران روز پنجشنبه ( فردا) از ساعت 30.17 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دراگان اسکوچیچ که بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد، اظهارداشت: تا پایان لیگ پنج بازی باقی مانده که هرکدام به نوبه برای ما بزرگ و مهم است.

وی اضافه کرد: نخستین مسابقه فردا برابر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خواهد بود. اسکوچیچ به بازی رفت در نیم فصل اول برابر نفت مسجدسلیمان در این شهر که منجر به شکست فولاد شد اشاره کرد و گفت: در آن بازی اتفاقات عجیب و غریبی به زیان ما افتاد ( از نظر داوری ) که آن را نمی توانیم فراموش کنیم.

وی به موقعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان در جدول اشاره کرد و گفت: برای آنکه در این روند باقی بمانیم حتما باید برابر نفت پیروز شویم به همین خاطر همه تلاش خود را انجام خواهیم داد. از سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص اهداف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ایران و نهایتا خواست وی از این دوجام سووال شد.؟ اسکوچیچ ضمن بیان اینکه نگاهمان به دوم جام یکسان است اظهارداشت : ما بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم به همین دلیل اجازه می خواهم برای هربازی درموقعش صحبت کنیم. وی درپایان گفت: برای بازی با نفت مسجدسلیمان بازیکن محروم نداریم اما مهرداد جماعتی ومهدی بدرلورا بدلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.