• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام حاجتي:
مسؤولان اهتمام بیشتری نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم داشته باشند

  • کد خبر : 13543
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۵:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۴ به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: این نامگذاری بسیار مدبرانه و با نگاه راهبردی بود. امام جمعه موقت اهواز با توصیه به خود، مردم و دولت به همدلی و زبانی ابرازداشت: اگر این همدلی و هم‎زبانی آنچنان که رهبر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۴ به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: این نامگذاری بسیار مدبرانه و با نگاه راهبردی بود.

امام جمعه موقت اهواز با توصیه به خود، مردم و دولت به همدلی و زبانی ابرازداشت: اگر این همدلی و هم‎زبانی آنچنان که رهبر معظم انقلاب خواسته اند روی دهد، چنان دژ مستحکمی می شود که هیچ دشمنی نمی تواند به آن نفوذ کند… به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این استاد حوزه و دانشگاه خوزستان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: باید برای برادران و خواهران خود در یمن دعا کنیم. حجت الاسلام والمسلمین حاجتی یمن را پاشنه آشیل استکبار جهانی خواند و تصریح کرد: یمن عرصه ای برای پایان عمر غده سرطانی یعنی آل سعود است که به تعبیر امام راحل «اگر از آمریکا و اسراییل غاصب بگذریم از آل سعود نمی گذریم».

امام جمعه موقت اهواز افزود: یمن بهانه ای برای ساقط کردن کشورهای اسلامی و نابودی ندای حق است. این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمن گرچه جنگ احزاب راه انداخته اما ترسیده است، تصریح کرد: آمریکایی ها، اسرائیلی ها، اروپایی ها و کشورهای مرتجع خلیج فارس بدانند اگر جنگ احزاب به راه انداخته اید، این سوی خندق هم علی بن ابیطالب(ع)، خط علی و ندای علی(ع) منتظر شما است تا آن ضربتی که بر سر عمر بن عبدود فرود آورد بر سر شما هم فرود آورد و کار کفر را یکسره کند.

وی با بیان این که این سینه ها هنگامی که قرار است ظلم را بپذیریم چه در یمن و چه در ایران آماج گلوله ها است، خاطرنشان کرد: فریاد ما فریاد حسین بن علی(ع) و پدر بزرگوارشان مبنی بر «هیهات من الذله» است و به یقین پیروزی نصیب جبهه حق است.

حجت الاسلام حاجتي همچنین به سیلاب اخیر و خساراتی که در برخی روستاهای خوزستان بر جای گذاشت اشاره و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید اهتمام بیشتری نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ايول حاج آقا ايول ايكاش نماينده مجلس هم مي شدي.
    حاجي جان لالي شهرستان شده درسته هنوزه امكاناتش به اندازه روستاست.

  2. درودبرحاج آقا که باعث عزت وسرافرازی بختیاری است

  3. ایول ایول

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.