• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

اقدام شنیع پلیس عربستان پاسخ داده شود/ خواستار حمایت جدی دولت از تیم فوتبال نفت این شهرستان هستم/از ریيس صدا و سیما مي خواهم سریال سرزمين كهن روی آنتن نرود/اگر نگرانی از هزینه‌هایی است که برای این سریال شده بختیاری‌های سراسر کشور آمادگی پرداخت خسارت‌هارا دارند.

  • کد خبر : 13502
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتکل . لالی و اندیکا در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور اظهار داشت: اقدام شنیع پلیس عربستان که باعث خدشه به عزت ملی گردیده، پاسخ داده شود به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: از طرف دیگر اگر برای کندی دیپلماسی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان– نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتکل . لالی و اندیکا در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور اظهار داشت: اقدام شنیع پلیس عربستان که باعث خدشه به عزت ملی گردیده، پاسخ داده شود به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: از طرف دیگر اگر برای کندی دیپلماسی ما دلیلی وجود دارد، مسئولان باید اجازه بدهند که دیپلماسی خیابانی و عمومی پاسخ محکمی به این گستاخی بدهد تا پوزه این عمال صهیونیست به خاک مالیده شود. دکتر اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 فروردین) مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت از تیم نفت مسجدسليمان شد و گفت: بنده به عنوان نماينده مردم خواستار حمایت جدی دولت از تیم فوتبال نفت این شهر در لیگ برتر هستم: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا به امروز با بازی‌های خوب خود در لیگ برتر کشور درخشیده است و از آقاي رييس جمهور انتظار می رود به عنوان رئیس دولت دستور دهند که اين تيم مورد حمایت جدی قرار گیرد تا باعث خوشحالی و شادی مردم خوزستان و هواداران این تیم در سراسر کشور شود.

دکتر جلیلی در ادامه نطق خود با اشاره به اخبار مربوط به پخش مجدد سریال سرزمین کهن نیز اشاره کرد: از آقاي سرافراز ریاست صدا و سیما مي خواهم این سریال روی آنتن نرود. او همچنین گفت: اگر نگرانی از هزینه‌هایی است که برای این سریال شده بختیاری‌های سراسر کشور آمادگی پرداخت را دارد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در بخشي ديگري از سخنان خود در ارتباط با راههاي روستايي و خسارات سيل اخير اظهار داشت: راههای خروجی و روستایی انتظار اعتبارات مناسب را می‌کشند. در شروع سال جدید نعمت بارندگی طبیعت زاگرس را احیاء کرد اما در شمال خوزستان باعث ایجاد خساراتی شد، طغیان رودخانه‌ها خسارات زیادی به بار می‌آورد. زیر ساخت‌ها آسیب دید و سه خانواده عزادار شدند.

ايشان ادامه داد: راه‌های روستایی حدود 10 میلیارد ریال خسارت دید و تاسیسات آب شهری و راه‌ها نيز آسیب دیدند. شبکه‌های برق و بناهایی که مردم در آن سکونت داشتند نیز تخریب شدند. لازم است اقدام جدی در این باره صورت گیرد و با توجه به اهمیت موضوع کارگروهی از کمیسیون عمران جهت برآورد هزینه‌ها و اقدامات بعدی به منطقه اعزام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. آقای جلیلی زحمت کشیدین.تیم رفته دسته یک.لطفا شما و شورای شهر دیگه نامی ازتیم نفت نبرید.شورای شهر که موقع صعودتیم عکسهایشان را توی شهر میزدن حالا کجاهستن.برای انتخابات ازتیم نفت استفاده نکنید

  2. آقاي پيمان مگه آقاي جليلي مدير عامل يا وزير نفت.

  3. آقای دکتر به مسولان بگوید به فکر خرید امتیاز فولاد نوین باشند

  4. آقای دکتر به مسولان بگویید که به فکر خرید امتیاز فولاد نوین باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.