• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

حواشي ديدار نفت مسجدسليمان – راه آهن تهران

  • کد خبر : 13463
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هواداران نفت مسجدسلیمان که از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند، در بازی با راه آهن با حضور در ساختمان های اطراف بازی را تماشا کردند. در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بعدازظهر امروز جمعه تیم های نفت مسجدسلیمان و راه آهن در ورزشگاه شهید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هواداران نفت مسجدسلیمان که از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند، در بازی با راه آهن با حضور در ساختمان های اطراف بازی را تماشا کردند.

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بعدازظهر امروز جمعه تیم های نفت مسجدسلیمان و راه آهن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

در این دیدار که تیم پیروز می توانست به ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شود، دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان بردند اما در نیمه دوم ابتدا راه آهن در دقیقه ۵۰ توسط میلاد محمدی به گل برتری رسید اما در دقیقه ۷۲ حمید بوحمدان از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

* تیم های نفت مسجدسلیمان و راه آهن هر دو با ۲۱ امتیاز در رده های پانزدهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و گزینه های نخست سقوط به لیگ دسته اول هستند.

* پس از دستور کمیته اضباطی مبنی بر محرومیت تماشاگران تیم نفت‌مسجدسلیمان از حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی امروز این تیم در مقابل راه‌آهن، هواداران زیادی از این تیم، با حضور در ساختمانهای اطراف مشغول تماشای این بازی شدند. ناظر این بازی نیز عنوان کرد کنترل نیامدن تماشاگران در ورزشگاه برعهده وی است و کنترل و مسئولیت حضور تماشاگران در ساختمان های اطراف ربطی به وی ندارد. تقریبا جمعیتی بیشتر از ۱۰۰۰ نفر با حضور در ساختمان های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی این بازی را تماشا کردند.

* مهرداد محمدی (۴۰)، سیامک کوهنورد (۵۵)، ننزیچ (۷۶)، ایران نژاد (۷۲) از راه آهن و تیغ نورد (۸۲)و سالارزاده (۹۲) از نفت مسجدسلیمان در این دیدار از داور کارت زرد دریافت. همچنین سالارزاده در دقیقه پنجم وقت های تلف شده از این بازی اخراج شد.

* نفت مسجد سلیمان در این دیدار با ترکیب: گئورگی گئورگیف، سیدجلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، میلاد جعفری (۶۶ فرزاد محمدی)، حسین مالکی، کیوان امرایی، حمزه حدادی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکو(۵۷- رضا درویشی) وارد میدان شد.

* راه آهن تهران نیز با ترکیب: ایگور ننزیچ، محسن میرابی، رامین رضاییان، مهرداد محمدی (۹۰ کلاه کج)، سیامک کوهنورد، میلاد محمدی، عباس محمدرضایی (۷۰ خوش هوا)، امین منوچهری، بهادر عبدی، محسن ایران نژاد و مجتبی شیری (۶۲- مارتین موتومبا) در برابر حریف صف آرایی کرد.

نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و ششم مهمان فولاد خوزستان خواهد بود و سعید سالارزاده نمی تواند برابر تیم که در فصل گذشته لیگ برتر عضویت آن را داشت به میدان برود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.