• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

فرهاد کاظمی: ما و نفت می‌مانیم، تیم‌های بالاتر سقوط می‌کنند

  • کد خبر : 13457
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرهاد کاظمی پس از تساوی یک بر یک راه‌‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: “نیمه اول بد بودیم آن هم به خاطر شرایط جوی و البته تاکتیک خوب حریف اما نیمه دوم بازیکنان چیزهایی که می‌خواستیم را انجام دادند.” وی ادامه داد: “مسجدسلیمان تماشاگران خوب و خونگرمی دارد و نیاز به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرهاد کاظمی پس از تساوی یک بر یک راه‌‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: “نیمه اول بد بودیم آن هم به خاطر شرایط جوی و البته تاکتیک خوب حریف اما نیمه دوم بازیکنان چیزهایی که می‌خواستیم را انجام دادند.”

وی ادامه داد: “مسجدسلیمان تماشاگران خوب و خونگرمی دارد و نیاز به این تماشاگران دارد. نفت مسجدسلیمان حریف مستقیم ما بود و از بازیکنانم تشکر می کنم که تمام تلاش خود را انجام دادند و این تساوی برای ما موفقیت خوبی بود.”

سرمربی راه‌آهن در خصوص قضاوت داور تاکید کرد: “داوری قضاوت خوبی داشت اما معتقدم در صحنه‌ای که درگیری کوچکی به وجود آمد داور باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد اما به هر حال مدیریت کرد و بازی مشکل خاصی نداشت.

وی افزود: “نفت مسجدسلیمان حریف مستقیم ما بود. نباختن مقابل حریف مستقیم به معنای برد است. ما  4 بازی خانگی داریم که همه آنها حریفان مستقیم ما هستند و این مسئله می‌تواند به ما کمک کند.  امیدوارم در روزهای آینده و همچنین روند رو به رشد خودمان بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. اگر مشکلات اقتصادی باشگاه حل شود می‌توانیم بهتر رو به جلو حرکت کنیم.”

کاظمی درخصوص نفت تصریح کرد: “من مکوندی را مثل برادرم دوست دارم او در بستر بیماری در کنار تیم به خوبی کار کرد. تیم نفت مشکل تاکتیکی نداشت. مکوندی تنها نمی‌تواند کاری کند. وقتی به مسی و رونالدو هم یک روز پولشان را ندهند حاضر نمی‌شوند بازی کنند. فوتبال در دنیا حرفه‌ای است. برای زندگی نیاز به پول است، اما در ایران بحث غیرت را مطرح می‌کنند که در اینجا جایی ندارد. شرایط سخت را دنبال می کند دوست دارم مکوندی و تیمش در لیگ بماند امیدوارم کمک کنید و عاشقانه حمایت کنید همه نباید متوقع باشند عشق تماشاگران از تیم نباید برداشته شود. جو تماشاگران درست شود و بحث مالی را وزارت نفت درستش کند.”

وی افزود: “من در حریم فنی همکارانم وارد نمی شوم اما این را می‌گویم که تیم‌هایی که بالاتر قرار دارند خیلی راحت سقوط می کنند اما تیم‌هایی که هم‌اکنون در انتهای جدول قرار دارند در لیگ خواهند ماند.”

سرمربی راه‌آهن با اشاره به عدم دریافت پولی از راه‌آهن گفت: “یک قرآن از وزارت نفت نگرفتم بدون پول تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.”

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.