• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

بهروز مكوندي: هنوز به ماندن نفت در ليگ برتر اميدوارم

  • کد خبر : 13389
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که هنوز به ماندن تیم‌مان در لیگ برتر امیدوارم، گفت:‌ باتوجه به تلاش و نوع فوتبال بازیکنانم، امیدوارم نتایج به صورتی رقم بخورد که در لیگ بمانیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی، در ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که هنوز به ماندن تیم‌مان در لیگ برتر امیدوارم، گفت:‌ باتوجه به تلاش و نوع فوتبال بازیکنانم، امیدوارم نتایج به صورتی رقم بخورد که در لیگ بمانیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی، در ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل نفت تهران، اظهار کرد: بازی خوبی مقابل نفت تهران انجام دادیم. در نیمه اول سه موقعیت گلزنی داشتیم که یکی از این موقعیت​ها از فاصله دور به تیر دروازه حریف خورد. فکر می​کنم در این نیمه تیم ما عملا صاحب توپ و میدان بود.

وی افزود: ما در زمین حریف و مقابل یکی از بهترین تیم​های ایران که صدرنشین لیگ و فینالیست جام حذفی است، بازی کردیم و باید بگویم خود حریف هم انتظار این‌که ما این چنین مقابل آن​ها بازی کنیم و صاحب توپ و میدان باشیم را نداشت. به هر حال ما در نیمه اول متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیمه دوم این دیدار را متعادل ارزیابی کرد و گفت: تیم ما در این نیمه نیز دو موقعیت خوب دیگر داشت. حریف نیز در مجموعِ تمام بازی یکی، دو موقعیت گلزنی داشت و باید بگویم موقعیت​های ما از تیم حریف خیلی بیشتر بود. متاسفانه تیم ما در دقیقه 80 و اندی بر اثر اشتباه محرز داور و خطایی که توسط کمک​داور در نقطه کرنر به سود حریف گرفته شد‏، گل خورد.

وی ادامه‌داد: تیم ما در ادامه‏ در پایان این مسابقه صاحب یک موقعیت در محوطه جریمه شد که ضربه پنالتی بود ولی داور نه تنها پنالتی نگرفت، بلکه به بازیکن ما به نشانه تمارض کارت زرد نشان داد. من نمی‌خواهم بگویم همیشه داور مقصر بوده ولی احساس می​کنم اشتباه داوری صد درصد در بازی ما تاثیرگذار بود و امیدوارم طی مسابقات آینده داوران دقت بیشتری داشته باشند و اشتباهات​شان به صورتی نباشد که در سرنوشت تیم‌ها تاثیرگذار باشد و خدایی نکرده باعث سقوط یک تیم شود.

مکوندی در پاسخ به این سوال که با این سه امتیازی که از دست دادید شرایط تیم​تان برای ماندن در لیگ سخت​تر شده، گفت: قطعا به این صورت است و هر چقدر جلوتر می​رویم، مسابقات سخت​تر می​شود و تیم​ها با شرایط سخت​تری رودرروی یکدیگر قرار می​گیرند و به همین خاطر است که می​گویم داوران باید دقت بیشتری داشته باشند و اعتقاد من این است که اگر قرار است تیم ما به دسته پایین​تر سقوط کند، بهتر است با اشتباهات و ضعف خودمان سقوط کند نه این‌که اشتباهات دیگران باعث سقوط​‌مان شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که با توجه به شرایطی که در حال حاضر دارید، پیش​بینی‌تان از ماندن نفت در لیگ برتر چیست؟ عنوان‌کرد: من هنوز هم به ماندن تیم​مان در لیگ امیدوارم. تیم ما سه بازی خانگی دارد که دو دیدارمان برابر رقبای انتهایی جدول یعنی استقلال خوزستان و راه​آهن است که هر دو بازی برای ما شش امتیازی هستند و می​توانند در سقوط یا ماندن ما در لیگ تاثیرگذار باشند. به هر حال باتوجه به تلاش و نوع فوتبال بازیکنانم امیدوارم نتایج به صورتی رقم بخورد که در لیگ بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان‌ کرد: تیم ما در این فصل در تمام بازی​ها خوب بازی کرده ولی متاسفانه یک تمام‌کننده تمام عیار نداشته​ایم و با از دست دادن کارلوس نیز مشکلات​مان در این زمینه بیشتر شده است. او به برزیل رفته و برنگشته است. البته باشگاه شکایتی از او داشته ولی هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده است. این بازیکن برای تیمی مانند ما تاثیرگذار بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.