• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

عليرضا منصوريان: نفت مسجدسليمان ما را سورپرایز کرد

  • کد خبر : 13356
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت تهران با يك گل ديرهنگام و مشكوك موفق شد نفت مسجدسليمان را شكست بدهد. نفت مسجدسلیمان ما را غافلگیر کردند و ما می خواستیم گل بزنیم اما به پاتک زدند. در نیمه اول می توانستند گل بزنند. ما تجربه ای جلوی استقلال خوزستان در شروع تمرینات داشتیم . بین دو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت تهران با يك گل ديرهنگام و مشكوك موفق شد نفت مسجدسليمان را شكست بدهد. نفت مسجدسلیمان ما را غافلگیر کردند و ما می خواستیم گل بزنیم اما به پاتک زدند. در نیمه اول می توانستند گل بزنند. ما تجربه ای جلوی استقلال خوزستان در شروع تمرینات داشتیم . بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم قرار است از صدر جدول حفظ کنیم. از بزرگترهای تیم خیلی ممنونم و گلر خوب مان بیرانوند. ما تنها کاری کردیم این بود که بچه ها بیدار کردیم. زنگ خطر را به صدا در آوردیم . ما گفتیم تیم هایی که برای سقوط نکردن می جنگند خطرناک هستند. خوشحالم روی یک ضربه کاشته گل زدیم. مسجد سلیمان تیم خوبی است وحیف است این تیم در این جایگاه باشد و اگر مشکل مالی نداشتند شاید هشتم تا دهم باشند.

در مورد داوری حرف نمی زنم

به خودمان اجازه نمی دهیم در مورد داوری حرف بزنیم. سیاست من و باشگاه این است. در دقیقه 94 هم آنها می توانستند با یک ضربه استادانه گل بزنند اما ما به داوری اعتراض نکردیم. چون مکوندی عصبانی است این حرف را زده و من هم او را در آغوش گرفتم وملی ما به داوری اعتراض نکردیم و به بهروز مکوندی تبریک می گویم.تیم گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان ما را سورپرایز کردند.

نمی توانستیم جان امیری را بگیریم

ما نمی توانستیم از امیری استفاده کنیم چون باید منافع ملی را حفظ می کردیم و نمی توانیم جانش را بگیریم.بازیکنی که آینده تیم ملی است و گل زده نمی توانیم بعد از بازی استفاده کنیم.شاید خیلی ها این کار را نکنند. بازی با نفت سخت تر از استقلال و تیم های دیگر مهم تر بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.