• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

پیش بازی نفت تهران – نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13348
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شاگردان بهروز مکوندی فردا در یکی دیگر از دیدارهای حساس خود باید به مصاف نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان بروند که باخت را بلد نیست. نفت تهران که بعد از برتری برابر استقلال، بیش از همیشه به قهرمانی امیدوار شده مطمئنا در این بازی هم به دنبال سه امتیاز است. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شاگردان بهروز مکوندی فردا در یکی دیگر از دیدارهای حساس خود باید به مصاف نفت تهران و شاگردان علیرضا منصوریان بروند که باخت را بلد نیست. نفت تهران که بعد از برتری برابر استقلال، بیش از همیشه به قهرمانی امیدوار شده مطمئنا در این بازی هم به دنبال سه امتیاز است.

شرایط

نفت در بالا و نفت در پایین؛ یکی به همراه منصوریان به دنبال حفظ صدرنشینی است و دیگری که تمام شادی مسجد سلیمانی‌ها محسوب می‌شود همچنان در تقلای سقوط نکردن است. آنها هفته گذشته موفق شدند در حالی که دو بر صفر از پرسپولیس عقب افتاده بودند با 10 نفر به تساوی برسند و یک امتیاز حساس کسب کنند. نفت تهران البته با یک امتیاز اختلاف در صدر حضور دارد و نمی‌خواهد با از دست دادن امتیاز در این دیدار تراکتور را بالای سر خود ببیند. مسجد سلیمانی‌ها به دنبال برتری در این دیدار و فاصله گرفتن از سقوط هستند.

داور

یداله جهانبازی برای این دیدار حساس بین مدعی قهرمانی و کاندید سقوط انتخاب شده و تصمیماتش می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت این دو تیم داشته باشد. جهانبازی را در این دیدار سعید علی‌نژادیان و حمید غمزه به عنوان کمک داور همراهی می‌کنند و یاسر همرنگ بعنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است.

بیلان

نفت مسجد سلیمان اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و بالطبع تنها در دیدار رفت برابر همتای تهرانی‌اش قرار گرفته. مسجد سلیمانی‌ها در زمین خود با دو گلی که پادوانی و علیاری به ثمر رساندند شکست خوردند و اکنون با انگیزه جبران به مصاف شاگردان منصوریان می‌آیند. نفت مسجد سلیمان اکنون با 20 امتیاز رتبه 15 جدول را به خود اختصاص داده‌اند و برای فرار از سقوط به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند و تهرانی‌ها هم با 45 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از تراکتور صدرنشین لیگ هستند.

چهره

بهروز مکوندی برای رسیدن به سه امتیاز این بازی چشم به درخشش بوحمدان دوخته و در سمت مقابل منصوریان با یک دوجین ستاره جوان به اولین قهرمانی‌اش به همراه نفت فکر می‌کند. منصوریان با توجه به حضور وحید امیری در دیدارهای دوستانه تیم ملی احتمالا به او استراحت خواهد داد و علیرضا عزتی به عنوان کاپیتان تیمش را برای رسیدن به سه امتیاز حساس رهبری خواهد کرد.

ترکیب احتمالی

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سیامک کوروشی، پادوانی، مهدی شیری، علیرضا عزتی، وحید حمدی نژاد، کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی، حسین ابراهیمی، غلامرضا رضایی و علی قربانی

نفت مسجد سلیمان: گئورگیف، جلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ‌نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمد، رضا درویشی، میلاد جعفری، کیوان امرایی، حسین مالکی و الکساندر پاشنکو

غایب

بهروز مکوندی در این دیدار روسلان و کیومرث چراغی را در اختیار نخواهد داشت و علیرضا منصوریان در سمت مقابل بدون مصدوم و محروم تیمش را روانه این دیدار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.