• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

بهروز مکوندی: نیاز داریم در بازی های آینده امتیازات را به دست بیاوریم

  • کد خبر : 13341
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

کارمان خیلی سخت است نفت در حال حاضر صدرنشین لیگ و یکی از نمایندگان ایران در آسیا است و این توانایی این تیم را نشان می دهد. منصوریان نتایج خیلی خوبی گرفته و کار بزرگی کرده است. تیم ما تیم پانزدهم جدول است و شرایط خوبی نداریم به همین دلیل نیاز داریم که در بازی […]

کارمان خیلی سخت است

نفت در حال حاضر صدرنشین لیگ و یکی از نمایندگان ایران در آسیا است و این توانایی این تیم را نشان می دهد. منصوریان نتایج خیلی خوبی گرفته و کار بزرگی کرده است.

تیم ما تیم پانزدهم جدول است و شرایط خوبی نداریم به همین دلیل نیاز داریم که در بازی های آینده امتیازات را به دست بیاوریم تا از سایر قعرنشینان فاصله بگیریم. به ویژه در برابر نفت تهران که تیم قوی و منسجمی است. نفت در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد که تیمش را ساماندهی کند. من می دانم این تیم به شکلی ساماندهی شده است که نه در آسیا و نه در لیگ با مشکل روبرو نشوند و کمبود هر بازیکن را با بازیکن دیگری جبران کنند.

باخت پرسپولیس در آسیا تقصیر ما نبود

مکوندی درباره این که درخشان گفته است دلیل شکست پرسپولیس مقابل النصر، بازی با نفت مسجدسلیمان بوده است گفت: من این مساله را قبول ندارم. هر کسی صلاح کار خودش را می داند. ما در قعر جدول هستیم و باید قبول کنیم که تیم ما وقتی برنامه ریزی داشته و تمرین می کند به موقع در مسابقه شرکت کند. ما بر روی بازیکنان خارجی خود برنامه ریزی کرده بودیم و زمان بازگشت آن ها به ایران و اضافه شدن به تمرینات مشخص شده بود. نمی توانستیم زمان بازی را تغییر بدهیم چون در این صورت بازیکنان خارجی را به همراه نداشتیم. روز 10 فروردین بازیکنان خارجی ما برگشتند.

من هم نمی توانم تیم خودم را در شرایط سخت قرار بدهم. اگر بازی ما با پرسپولیس به تعویق می افتاد باید 10 فروردین بازی می کردیم و روز 14 فروردین هم بازی داشتیم. در این شرایط بهتر بود یکی از این مسابقات در موعد مقرر برگزار شود تا این مسابقه با نفت در روز 14 فروردین انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.