• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

در آستانه آغاز مجدد مسابقات ليگ برتر
بررسی عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

  • کد خبر : 13333
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بر‌تر چهاردهم نخستین حضور خود در لیگ بر‌تر را تجربه کرد، تجربه‌ای که تاکنون موفقیت آمیز نبوده است. این تیم نتوانست کار خودش را با آرامش آغاز کند و در هفته دوم تماشاگران این تیم اجازه حضور در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بر‌تر چهاردهم نخستین حضور خود در لیگ بر‌تر را تجربه کرد، تجربه‌ای که تاکنون موفقیت آمیز نبوده است.

این تیم نتوانست کار خودش را با آرامش آغاز کند و در هفته دوم تماشاگران این تیم اجازه حضور در بازی در برابر پدیده خراسان را نداشتند و طلایی پوشان مسجدسلیمان در این بازی شکست سنگینی را متحمل شدند.

طلایی پوشان در بازی‌های نخست خود ضعیف عمل کردند و در 4 بازی ابتدایی خود نتوانستند دروازه حریفان را باز کنند و 2 شکست و 2 تساوی حاصل کارشان بود.

تغییرات زودهنگام

این تیم در 10 هفته ابتدایی خود 4 گل به ثمر رساندند و 16 گل دریافت کردند. ان‌ها از 30 امتیاز این 10 بازی موفق به کسب 5 امتیاز شدند.

آن‌ها پس از توقف در برابر راه آهن تهران عبدالمجید باقری نیا را کنار گذاشتند و با سرمربی سابق خود یعنی بهروز مکوندی به توافق رسیدند. تغییرات مدیریتی این تیم هم با برکناری محمد نظری و روی کار آمدن مسعود رضاییان انجام شد تا این تیم بتواند نتایج بهتری را کسب کند.

شوک وارد آمده از تغییرات در نفت به سرعت جواب داد و آن‌ها در هفته یازدهم فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند تا 8 امتیازی و به ادامه کار در لیگ بر‌تر امیدوار‌تر شوند.

بهروز مکوندی در نیم فصل نخست نتوانست تغییرات زیادی را انجام دهد اما از 5 بازی خود توانست 2 برد، 2 تساوی و یک شکست کسب کند که 8 امتیاز برای طلایی پوشان امیدوار کننده بود.

نتایج در نیم فصل دوم

نفتی‌ها نیم فصل دوم را با شکست در برابر سایپا آغاز کردند اما در دو بازی بعدی خود در برابر پدیده خراسان و پیکان تهران با نتیجه مساوی متوقف شدند تا این که نخستین برد خود را در برابر صبای قم در هفته نوزدهم جشن بگیرند.

شاگردان زرد پوش مکوندی از 8 بازی خود در نیم فصل دوم 3 باخت، یک برد و 4 تساوی کسب کردند تا از 24 امتیاز ممکن فقط موفق به کسب 7 امتیاز شوند.

آمار عملکرد نفت مسجدسلیمان

نفتی‌ها در 23 هفته موفق به کسب 3 برد در برابر تیم‌های فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی و صبای قم شدند در 11 بازی مساوی کردند و 9 شکست حاصل کارشان بود.

آن‌ها در این 23 بازی 15 گل به ثمر رساندند و پس از پیکان 12 گله ضعیف‌ترین تیم هجومی لیگ بر‌تر هستند. طلایی پوشان نفت مسجدسلیمان با دریافت 28 گل آمار خوبی در بسته نگه داشتن دروازه خود نداشتند.

شاگردان مکوندی در 6 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدندکه به دلیل عملکرد ضعیف در خط حمله فقط در یک بازی از این 6 هفته موفق به کسب 3 امتیاز شدند.

نفتی‌ها در 13 بازی خود در مسابقات لیگ بر‌تر موفق به گلزنی در برابر حریفان نشده‌اند و این آمار مناسبی برای شاگردان مکوندی به حساب نمی‌‌اید.

نفتی‌ها در طول 23 هفته مسابقات لیگ بر‌تر 41 کارت زرد و 5 کارت قرمز دریافت کرده‌اند. جلال عبدی، روسلان ملزدینوف، حسین مالکی، حامد محمودی و رضا حیدری بازیکنان اخراجی این تیم بودند.

شاگردان مکوندی 6 گل از 15 گل خود را در نیمه نخست به ثمر رساندند و 9 گل را در نیمه دوم وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

نفتی‌ها 12 گل را در نیمه نخست دریافت کردند و 16 بار دروازه خود را در نیمه دوم در برابر حریفان باز شده دیدند. جالب اینکه 12 گل از گل‌های خورده این تیم در 20 دقیقه پایانی رقابت‌ها بوده و برای موفقیت در 7 هفته باقیمانده باید به فکر بسته نگه داشتن دروازه خود در دقایق پایانی باشند.

نفت مسجدسلیمان پس از راه آهن و پیروزی تهران با تحمل 9 شکست به همراه تیم‌های پیکان و گسترش فولاد تبریز بیشترین باخت را در لیگ بر‌تر تجربه کرده است. زردپوشان نفت به همراه استقلال خوزستان با 11 تساوی بیشترین امار مساوی را در لیگ بر‌تر دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.