• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

اسکان بیش از 2000 مسافر نوروزی در مدارس آموزش وپرورش مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13327
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

باشگاه روزنامه نگاارن مسجدسليمان- عالی وند کارشناس تعاون اداره آموزش و پرورش مسسجدسليمان اظهار داشت: بیش از 2000 مسافر نوروزی توسط ستاد اسکان آموزش وپرورش مسجدسلیمان اسکان داده شده اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: ما امسال 14 مدرسه برای اسکان آماده کرده بودیم و بیش از 2000 نفر […]

باشگاه روزنامه نگاارن مسجدسليمان- عالی وند کارشناس تعاون اداره آموزش و پرورش مسسجدسليمان اظهار داشت: بیش از 2000 مسافر نوروزی توسط ستاد اسکان آموزش وپرورش مسجدسلیمان اسکان داده شده اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: ما امسال 14 مدرسه برای اسکان آماده کرده بودیم و بیش از 2000 نفر از مسافران نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی را اسکان داده ایم. عالی وند گفت: به هر خانواده یک فرم نظر سنجی داده ایم تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به ما انعکاس دهند تا انشاالله برای سال آینده خدمات رسانی بهتر و کامل تر صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام و خسته نباشید.
    من سارا رحیمی هستم. این طور که از اهالی مردم گلگیر شنیدم که آنها با کمبود معلم روبرو هستن.من به خاطر علاقه و فراهم بودن جا و مکان میتوانم در آنجا باشم و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک هستم.و قادر به تدریس دروسی مانند ریاضی و غیره میباشم.اگر ماییلید مرا به عنوان معلم آنجا در نظر بگیرید.که لطفی کرده باشیم در حق بچه های گلگیر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.