• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

عدم همکاری باشگاه پرسپولیس با برنامه تقدیر از خانواده های دو شهید در مسجدسلیمان/ مادر شهید بهنام محمدی با آن شرایط به ورزشگاه آمده بود تا نام پسر دلاورش را بشنود

  • کد خبر : 13158
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

ناظر بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: «مردم مسجدسلیمان مردم خونگرمی هستند. 43 سال پیش آخرین باری بود که پرسپولیس در این شهر بازی کرد. مردم مسجدسلیمان وقتی اتوبوس پرسپولیس را دیدند برای شان گوسفند کشتند.» باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهدی انوری درباره عدم همکاری باشگاه پرسپولیس با برنامه تقدیر از خانواده های دو […]

ناظر بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: «مردم مسجدسلیمان مردم خونگرمی هستند. 43 سال پیش آخرین باری بود که پرسپولیس در این شهر بازی کرد. مردم مسجدسلیمان وقتی اتوبوس پرسپولیس را دیدند برای شان گوسفند کشتند.»

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهدی انوری درباره عدم همکاری باشگاه پرسپولیس با برنامه تقدیر از خانواده های دو شهید پیش از آغاز بازی اظهار داشت: «در نشست هماهنگی شب قبل از بازی هماهنگی های لازم برای این موضوع صورت گرفته بود. روز مسابقه هم بیانیه ها را که خواندنش 40 ثانیه طول می کشید به کاپیتان های دو تیم دادیم که این متن را مرور کنند. با وجود اینکه تیم ها هم 8 دقیقه زودتر به زمین آمدند اما نمی دانم چرا پرسپولیس با ما همکاری نکرد. من اطمینان دارم بیانیه به هادی نوروزی هم رسید و نمی دانم چرا او از خواندن بیانیه خودداری کرد.»

وی ادامه داد: «من شنیدم پرسپولیسی ها گفته اند چون در هنگام گرم کردن هواداران مسجدسلیمانی به آنها فحاشی کرده اند همکاری نمی کنند. نمی دانم این چه حرفی است. مادر شهید محمدی با آن شرایط به ورزشگاه آمده بود تا نام پسر دلاورش را بشنود.»

ناظر بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: «مردم مسجدسلیمان مردم خونگرمی هستند. 43 سال پیش آخرین باری بود که پرسپولیس در این شهر بازی کرد. مردم مسجدسلیمان وقتی اتوبوس پرسپولیس را دیدند برای شان گوسفند کشتند.»

وی درباره اظهارات محسن بنگر پیرامون اینکه به خاطر برنامه های قبل از بازی، مسابقه با 20 دقیقه تاخیر برگزار شد گفت: «چنین بحثی صحت ندارد. بازی یک ثانیه هم به تعویق نیفتاد. آقای بنگر، شما خودت هم یک روز در این فوتبال پیشکسوت می شوی و این شتر مقابل خانه ات می خوابد. لازم است در فوتبالی که ناپاکی در آن زیاد است یک سری ارزش ها را به جوانان یادآوری کنیم.»…

وی درباره ارائه گزارش مربوط به بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «فردا گزارش اتفاقات را به فدراسیون می دهم تا کمیته انضباطی تصمیمات لازم را بگیرد.»

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.