• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

علیرضا فغانی:
پرسپولیس مقابل تیم 10 نفره می برد، درخشان از تاکتیک خوبش حرف می زد / این طور نبود که می گفتند ورزشگاه سنگ باران شده است

  • کد خبر : 13154
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا فغانی درباره اتفاقات بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: « سنگ پرانی به صورت پراکنده انجام می شد. البته باید بگویم اولین اتفاقی که درباره سنگ پرانی ها رخ داد، درباره کمک داور بازی بود ولی طوری نبود که بخواهیم بازی را متوقف کنیم. این طور نبود که می […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا فغانی درباره اتفاقات بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: « سنگ پرانی به صورت پراکنده انجام می شد. البته باید بگویم اولین اتفاقی که درباره سنگ پرانی ها رخ داد، درباره کمک داور بازی بود ولی طوری نبود که بخواهیم بازی را متوقف کنیم. این طور نبود که می گفتند ورزشگاه سنگ باران شده است.»

وی درباره صحنه مصدومیت گابریل که اعتراض شدید پرسپولیسی ها را در پی داشته است، تاکید کرد: «ایلدروم کمک داور بازی، اعلام کرد دو بازیکن سر به سر شده اند. در آن صحنه کمک مربی پرسپولیس علیرضا امامی فر اعتراض شدیدی کرد که من تذکر جدی به او دادم، هر چند اگر ما هم اشتباه کرده باشیم، او نباید صحبتی انجام دهد و اگر اینطور باشد از زمین بازی اخراج می شود.»

داور دیدار نفت و پرسپولیس همچنین گفت: «حمید درخشان دیروز صحبت هایی انجام داده که برایم جالب است. آیا اگر بازی را مقابل تیمی که از دقیقه 57، 10 نفره بود، پیروز شده بود هم حرف ها را می زد. اگر من هم جای او بودم و بازی برده را با تساوی عوض کرده بودم، این صحبت ها را می کردم. اگر پرسپولیس پیروز می شد او در نشست خبری درباره تغییر تاکتیک و تعویض هایش صحبت می کرد، نه درباره داوری مسابقه! باز هم می گویم گابریل با بازیکن نفت سر به سر شد و فیلم آن صحنه نیز موجود است.»

فغانی ادامه داد: «جا دارد از هیات فوتبال مسجدسلیمان تشکر کنم که قبل از بازی از ما تجلیل کردند. در کل رفتاری که هواداران نفت انجام دادند حرفه ای نبود. در گزارشی که به فدراسیون ارائه کردم، سنگ پرانی هواداران قید شده است.»

وی در پایان درباره این که علیرضا امامی فر گفته فغانی باید از گابریل عذرخواهی کند، افزود: ما به کمیته داوران پاسخ می دهیم، نه فرد دیگری .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.