• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

آقای صادقیان لطفا فرهنگ را تعریف کنید!

  • کد خبر : 13148
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ پژمان کیماسی: آقای صادقیان لطفا فرهنگ را تعریف کنید! آقای صادقیان سن شما آن قدر نیست که از تاریخ فوتبال در این خطه نفتی بدانید. سن شما آنقدر نیست که بدانید اولین باشگاه فوتبال در این دیار تاسیس شد  که بدانید این شهر، شهر اولین هاست. خیلی چیزها را به حساب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ پژمان کیماسی: آقای صادقیان لطفا فرهنگ را تعریف کنید! آقای صادقیان سن شما آن قدر نیست که از تاریخ فوتبال در این خطه نفتی بدانید.

سن شما آنقدر نیست که بدانید اولین باشگاه فوتبال در این دیار تاسیس شد

 که بدانید این شهر، شهر اولین هاست.

خیلی چیزها را به حساب سنتان می گذاریم. اما در خصوص فرهنگ حرف زدید، لطف کنید و به ما بگوید تعریف فرهنگ چیست؟

آیا تعریف فرهنگ این است که پی در پی در لیگ به دلایل مختلف از بازی کردن محروم شوی؟ اگر از نظر شما این فرهنگ است، پس درست گفتید ما بی فرهنگ ترین تماشاگران هستیم.

بهتر نیست بجای این که به دنبال بهانه برای عدم موفقیت تیم تان باشید بر روی اصول تاکتیک تیمی کار کنید؟

وقتی زورمان در مستطیل سبز به تیمی نمی رسد، دور از انصاف است که شور و هیجانات تماشاگران که سرمایه های این فوتبال هستند را به بی فرهنگی متهم کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. معادله چندان پیچیده نیست . متاسفانه بازیکنانی که دایه دار حرفه ای بودن می باشند به دلایل مختلف در قصل بدنسازی تیمشان از تمرینات سر باز زده و تا لحظات اخر قرارداد امضا نمیکنند ضمن اینکه پول حرفه ای تنها نکته قرارداد این بازیکنان می باشند. در هنگام فشردگی مسابقات به هر دلیلی این بازیکنان دچار آسیب دیدگی یا مشکل انضباطی میشوند چون واقعا از لحاظ بدنی جوابگو تمرینات و مسابقه نیستند. تیم بحران زده پرسپولیس از این قاعده مستثنی نیست . اما به دلیل داشتن لابی های مختلف در سال های قبل راحت حقوق دیگر تیم ها ضایع میشد .  امسال از چهار تیم شرکت کننده ایرانی در مسابقات جام باشگاه اسیا فقط تیم پرسپولیس بود که ساز ناسازگاری کوک کرده و خواستار تعویق بازی خود با نفت مسجد سلیمان شد . سازمان لیگ در اقدامی ارزشمند این انتخاب را به عهده تیم نفت مسجد سلیمان گذاشت و مجموعه نفت بنا را بر ان دید که مصلجت خود را در نظر گرفته این بازی انجام شود . مطمنا همه منتظر حاشیه سازی های بازیکنان پر حاشیه مثل بنگر مکانی صادقیان بودند چرا که مسجد سلیمان از حق قانونی خود نگذشته بود. کدام ورزشگاه در ایران هستند که عده ای قلیل تماشگر نما نداشته باشد . تعمیم دادن حرکت چند نفر (که مطمنا  کارشان از نظر مردم فرهنگ دوست مسجد سلیمان مردود است ) به کل تماشگران و مردمان یک شهر قاعدتا  از ذهن  اشخاص پریشانگویی چون سوشا مکانی و پیام صادقیان نشات میگیرد. اقای صادقیان حرکات درو از اخلاق شما حتی در همین فصل و در مقابل همین سرمربی فعلیتان مشخص است . امیدوارم سازمان لیگ تحت حرکات سخیف و انتقامی بازیکنان پرسپولیس قرار نگیرد . فقط در جواب اقای صادقیان یک ضرب المثل که خود ناشی از غنای ادبی این مردم میباشد بیان میکنم (تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل) ز لحاف کهنه شش و رشک ز آدم لیش هم سخن 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.