• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

جلسه معاونت اقوام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با رئیس ستاد خوزستان

  • کد خبر : 1314
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷

انتخاب دکتر روحانی شاهدی بر این موضوع است که اقوام مختلف ایران نه تنها تهدید نبوده بلکه فرصتی هستند برای توسعه و پیشرفت مملکت و شایسته توجه بیشتر هستند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اردشیر خدایی در جلسه ای به میزبانی انجمن زاگرسیان ایران،از زحمات دکتر جادری مسئول ستاد استان خوزستان و همکاران ایشان تقدیر نمود. […]

انتخاب دکتر روحانی شاهدی بر این موضوع است که اقوام مختلف ایران نه تنها تهدید نبوده بلکه فرصتی هستند برای توسعه و پیشرفت مملکت و شایسته توجه بیشتر هستند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اردشیر خدایی در جلسه ای به میزبانی انجمن زاگرسیان ایران،از زحمات دکتر جادری مسئول ستاد استان خوزستان و همکاران ایشان تقدیر نمود. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این جلسه که در دفتر انجمن زاگرسیان ایران و در قالب یک ضیافت افطار تشکیل گردید، مهندس بهزاد محمدی دبیر انجمن زاگرسیان ایران، ضمن خیر مقدم به آقای اردشیر خدایی، معاونت اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و دکتر جاسم جادری،رئیس ستاد انتخاباتی استان خوزستان دولت تدبیر و امید و سایر شرکت کنندگان در جلسه، ابراز امیدواری کرد با استقرار دولت آینده، همگان شاهد محرومیت زدایی و توسعه مناطق مختلف ایران و خصوصاً مناطق زاگرس باشند.

دبیر انجمن زاگرسیان ایران، خوزستان را مهد تاریخ و صنعت ایران و نیازمند توجه بیشتر دانسته و زحمات دکتر جادری و همکارانشان در استان خوزستان را با توجه به شرایط خاص حاکم بر این استان،شایسته تقدیری صد چندان دانست. مهندس محمدی،رونق و رفاه اقتصادی و اجتماعی در خوزستان و سایر استانهای زاگرس نشین را آرزوی تمامی فرزندان آن خطه و علاقمندان به میهن اسلامی دانست.

دکتر جاسم جادری،مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از تلاش ها و اقدامات انجام شده، یادآور گردید که خوزستان در نوروز سالجاری نخستین استانی بود که دکتر روحانی بدانجا سفر نمود و هرچند هنوز موضوع انتخابات مطرح نبود اما در همان زمان نیز یشان با حضور در مناطق مختلف خوزستان و مناطق مختلف از جمله شهرهای اهواز،سوسنگرد و هویزه با مشکلات استان خوزستان آشنا شدند.

دکتر جادری ایام انتخابات را روزگاری حساس و البته پرکار برای اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان برشمرد و با اشاره به زحمات دوشادوش اقوام عرب و بختیاری و سایر اقوام مقیم خوزستان،انتخاب دکتر روحانی را شاهدی بر همگرایی و هم افزایی اقوام مختلف،از جمله اقوام ساکن در استان خوزستان برشمرد.

رئیس ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید در استان خوزستان با اشاره به زحمات اقوام مختلف ایران در پیروزی دکتر حسن روحانی گفت:”انتخاب دکتر روحانی شاهدی بر این موضوع است که اقوام مختلف ایران نه تنها تهدید نبوده بلکه فرصتی هستند برای توسعه و پیشرفت مملکت و شایسته توجه بیشتر هستند.

مشکلات خاص مدیریتی، زیست محیطی و اقتصادی و اجتماعی استان خوزستان بخش بعدی سخنان دکتر جادری را به خود اختصاص داد.وی یادآور شد:”اصرار ما به توجه به مشکلات استان خوزستان و تلاش جهت رفع آن مشکلات به معنای سهم خواهی نبوده،بلکه یادآوری شعارها و گفته هایی است که همه ما در قالب ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید،قول آنرا به مردم داده ایم و برای تحقق قول هایی که به مردم داده ایم؛اخلاقاً و شرعاً خود را مسئول می دانیم.

خدایی، معاونت اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات تمامی زحمتکشان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی و عموم مردم متعهد و همیشه در صحنه ایران برای خلق حماسه سیاسی بیست و چهارم خرداد؛به حضور و همراهی دکتر جادری از نخستین روزهای شکل گیری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی اشاره و ضمن قدردانی از ایشان؛ابراز امیدواری کرد با استقرار دولت راستگویان و درستکاران؛شاهد حل مشکلات خوزستان در عرصه های مختلف باشیم.

معاون اقوام و مذاهب ستاد انتخاباتی دکتر روحانی،خلق حماسه سیاسی را مرهون حضور تمامی واجدین شرایط در صحنه انتخابات و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری دانسته و در این میان حصور اقوام ولایتمدار را بسیار قابل توجه و تاثیر گذار برشمرد. وي با ارزشمند دانستن همگرایی و هم افزایی اقوام عرب و بختیاری و سایر اقوام حاضر در خوزستان،ضمن اشاره به خاطراتی از حضور خود طی مسئولیت مدیریتی در خوزستان،این همگرایی را فرصتی ارزشمند برای حل مشکلات دانسته و به لزوم برنامه ریزی با تدبیر برای توسعه استان خوزستان اشاره نمود.وی با اشاره به این که در ایام انتخابات به صورت روزانه با استان های مختلف در ارتباط بوده اند یادآور شد تمامی اقوام ایرانی در تمامی استان های میهن اسلامی زحمات فراوانی متحمل شدند و دکتر روحانی و همراهان ایشان مصمم هستند با عمل به وعده ها و تلاش برای تحقق شعارها در اعتمادی که ملت ایران به ایشان داشته اند سربلند باشند.

در این جلسه هم اندیشی سایر شرکت کنندگان از جمله مهندس سعید ایزدیان، از مدیران فعال در حوزه اقتصاد و فعال اجتماعی زاگرس تبار و فرشید خدادادیان، روزنامه نگار و فعال فرهنگی نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.