• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

بهروز مکوندی: هواداران روح مبارزه طلبی را در بازیکنان ما تقویت کردند/ پرسپولیسی ها می خواهند توجیه کنند

  • کد خبر : 13134
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان در مورد بازی امروز تیمش با پرسپولیس گفت:احساس من این است که پرسپولیس فکر می‌کرد بازی تمام شده است و سعی‌اش این بود که بازی را کنترل کند و عقب نشست. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، بهروز مکوندی در نشست خبری پس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان در مورد بازی امروز تیمش با پرسپولیس گفت:احساس من این است که پرسپولیس فکر می‌کرد بازی تمام شده است و سعی‌اش این بود که بازی را کنترل کند و عقب نشست.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه بازی برای ما بد شروع شد و بد شروع کردیم و نمی‌دانم شاید یکی از دلایلش افت‌مان بود که انتظارش را هم داشتیم و آن هم به خاطر چند روز بازی نکردن مان قبل از بازی نکردن با استقلال تهران بود.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول این دیدار بسیار بد بازی کردیم البته یکی دو موقعیت هم به دست آوردیم ولی باید بگویم در کار دفاعی اصلا خوب نبودیم و بر اثر اشتباهی که تمام نفرات‌مان انجام دادند، این اشتباهات منجر به این شد که دو گل دریافت کنیم. خوشبختانه در ادامه مسابقه توانستیم به گل برسیم و این گل باعث شد تیم ما از نظر روانی انگیزه پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: در نیمه دوم می‌خواستیم گل خورده را جبران کنیم ولی در ادامه کارمان یک اخراجی هم دادیم ولی با توجه به اینکه 10 نفره شدیم توانستیم روحیه جنگندگی‌مان را حفظ کنیم و تلاش کردیم و به واسطه تلاش‌مان شکست را به تساوی بکشانیم.

مکوندی گفت:‌از کار بازیکنانم راضی‌ام و از نتیجه بازی هم که توانستیم آن را به تساوی تبدیل کنیم راضی هستم ولی از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم و امیدوارم در بازی‌های آینده کمبودها و مشکلاتمان برطرف شود تا با شکل بهتری فوتبال بهتری را ارائه دهیم و نتیجه بهتری هم کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من از پوشش خط دفاعی و دروازه‌بانم راضی هستم و باید بگویم فکر می‌کنم در ایران کمتر دروازه‌بانی را داریم که بتواند کار پوشش پشت خط دفاع را انجام دهد. وقتی تیمی رو به جلو بازی می‌کند فاصله خط دفاع و دروازه‌بان آن زیاد می‌شود و اگر دروازه‌بان روی خط دروازه بیرون نیاید، متحمل زحمات بیشتری می‌شود و تیم ضربه بیشتری می‌خورد و من فکر می‌کنم اگر دروازه‌بان در آن دو صحنه بیرون نمی‌آمد الان نتیجه 2 بر 2 نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: اگر امروز ما 20 امتیاز داریم می‌توانم بگویم در تمام این بازی‌ها تماشاگران ما فهیم بوده‌اند و ما شاید یکی از بهترین تماشاگران ایران را داریم. در شرایطی که تیم‌مان در شهر خودمان عقب بوده است از حمایت تیم دست نکشیده‌اند و فشار آورده‌اند و با فشاری که آن‌ها آوردند کمک بسیاری به ما کردند تا یک قدم جلوتر بیاییم. آن‌ها روح مبارزه طلبی را در بازیکنان ما تقویت کردند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم که تا اینجای کار با تمام مشکلاتی که داشتیم دست از حمایت تیم شهرشان نکشیدند.

وی در ادامه درباره وضعیت کارلوس دوس‌سانتوس گفت: پس از بازی با استقلال او در آنجا ماند و گفت که نمی‌آیم و با پیگیری که داشتیم متوجه شدیم که او خواستار کل طلبش بوده است و راضی نشد با آن پولی که قرار بود باشگاه به او بدهد به اینجا بیاید. به هر حال او حاضر نشد بیاید و طبق قانون با او به واسطه غیبتش در تمرین‌ها و عدم حضورش در این مسابقه برخورد می‌شود.

مکوندی خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی تیم نمی‌توانم کسی را به زور سوار هواپیما کنم. به هر حال باشگاه کمیته انضباطی، قانون و قرارداد دارد و باشگاه بر اساس آن قرارداد، با بازیکنان برخورد می‌کند. نه تنها کارلوس بلکه من هم به عنوان مربی اگر چنین کاری را انجام دهم باشگاه می‌تواند با من برخورد کند و اگر باشگاه هم به تعهداتش عمل نکند من می‌توانم شکایت کنم و حقوقم را بگیرم. به هر حال فوتبال مانند قدیم نیست که بازیکن را با پس گردنی به سر تمرین بیاوریم. بازیکن امروز قرارداد دارد و قانون هم هست و طبق قانون باید عمل کرد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم حریف با وجود این که از نظر تعداد بازیکن از ما برتر بود ولی عقب نشست و احساس من این است که پرسپولیس فکر می‌کرد که بازی تمام شده است و 2 بر یک از زمین خارج می‌شود و سعیش این بود که بازی را کنترل کند و به همین دلیل عقب نشست ولی ما موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم که بر اثر دست پاچگی بازیکنان‌مان آن‌ها را ازدست دادیم. فکر می‌کنم به عنوان یک تیم ده نفره مقابل تیمی مانند پرسپولیس بازی بدی انجام ندادیم.

مکوندی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت زنیدپور گفت: من برای هر بازی 11 نفر را انتخاب می‌کنم و اگر بازیکنی بازی نکرد و ناراحت بود نمی‌شود ناراحتی‌اش را با عمل دیگری نشان دهد و به مجموعه تیمی ضربه بزند. چنین بازیکنی در تیم من جایی ندارد. باشگاه ما کمیته انضباطی دارد و به من گفتند که زنیدپور به تمرین‌ها بیاید که من هم گفتم خودم شخصا با توجه به اینکه به جز آن مصاحبه‌ای که او انجام داده است به خاطر مسئله دیگری که در رختکن بود و البته من آن را شنیده‌ام می‌خواهم مستقیما با او صحبت کنم و با توجه به اینکه اکنون تیم بازی دارد نمی‌خواهم آرامش تیم را بر هم بزنم و قصد دارم پس از مسابقه با او در باشگاه صحبت کنم. من از آینده خبر ندارم و باید ببینم آن عملی که گفته شده از جانب زنیدپور انجام شده است یا خیر و بعد درباره او تصمیم بگیرم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره صحبت‌های درخشان و خوردبین خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم درخشان یا خوردبین چه گفته‌اند ولی فکر می‌کنم بازی که مستقیم از صداوسیما پخش شد و همه ایران آن را دیدند در مورد پرتاب سنگ و فحاشی آن مردم می‌توانند قضاوت کنند. همه موارد را دیدند و فکر می‌کنند نمی‌شود عملکرد تیم را توجیه کرد. من به استقلال تهران باختم و نمی‌توانم برای مردمی که بازی را دیدند توجیه کنم که تماشاگر آن‌ها فحاشی کرد و این اصلا قابل قبول نیست.

وی افزود: توهین و بی‌احترامی در تمام ورزشگاه‌های ایران وجود دارد و مشکل از نوع برخورد است که از قدیم در فوتبال ایران بوده است. دوستان پرسپولیسی اگر کمی واقع‌بینانه برخورد کنند واقعیت این است که احساس می‌کنم که برخورد آن‌ها به خاطر این است که چون ما قبول نکردیم بازی ما به تعویق بیفتد می‌خواهند جبران مافات کنند. برای ما فرقی نمی‌کند حریف ما پرسپولیس یا تیم دیگری باشد. من به شخصه با تغییر برنامه مخالفم و معتقدم وقتی برنامه‌ای داده می‌شود باید تحت هر شرایطی انجام شود. اگر باشگاه‌های ما و آن‌هایی که تلاش‌شان رسیدن به آسیاست واقع‌بینانه برخورد کنند تیم را به صورتی می‌بینند که دو تیم داشته باشند که بتوانند در مسابقه‌های سخت با فاصله زمانی کمتر بازی کنند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. آ قایون خوزستانی پیام صادقيان گفت بی فرهنگترازتماشاچیان مسجدسلیمان ندیدم این یعنی توهین نه تنهابه مسجدسلیمان بلکه به کل استان خوزستان چون اون تماشاگرهاازتمام خوزستان اومده بودن آ قای رضاییان سریعتربه کمیته انضباطی شکایت این بچه بی ادبوبکنید

  2. ازتمام خوزستانیهاولرهای باغيرت میخوام به توهین صادقيان واکنش نشون بدن وازرضاییان میخوایم سریعتربه کمیته انضباطی شکایت بکنه تابازیکنی درحدخودش نبینه به مردم یک استان توهین کنه چراصادقیان بایدبگه ازتماشاچیان ومردم مسجدسلیمان بی فرهنگترندیدم اینقدرمابدبخت شدیم که این بچه بهمون توهین کنه؟اینه حاصل8سال زیرموشکهابودن؟بله مافرهنگ نداریم اگه داشتیم یک بی انضباط بهمون توهین نمیکرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.