• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

پرچم های زرد در مسجدسلیمان به اهتزار در آمد/بازگشت فوق العاده تیم 10 نفره مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13130
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رضا کرملاچعب بازيکن جوان نفت در دقيقه 3+90 نفت 10 نفره را به گل تساوي رساند تا يک عيدي شيرين نصيب همشهري هايش کرده باشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اولین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر بین دو تیم پرطرفدار در مسجد سلیمان برگزار شد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رضا کرملاچعب بازيکن جوان نفت در دقيقه 3+90 نفت 10 نفره را به گل تساوي رساند تا يک عيدي شيرين نصيب همشهري هايش کرده باشد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اولین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر بین دو تیم پرطرفدار در مسجد سلیمان برگزار شد و در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هفته بیست و سوم لیگ برتر، ورزشگاه بهنام محمدی، تماشاگر: 15هزار نفر

داور: علیرضا فغانی، کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن یوسفی

اخطار: گابریل (6) پرسپولیس و کرملا چعب (91) نفت م.سلیمان

اخراج: روسلان (57) از نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان:

گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، سیدجلال عبدی، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی (82 کرملاچعب)، رضا درویشی (65 جعفری)، کیوان امرایی (61 مالکی)، کیومرث چراغی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکوف

سرمربی: بهروز مکوندی

پرسپولیس:

سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، رضا خالقی فر، گابریل (12 عالیشاه)، پیام صادقیان (78 دغاغله) و علی علیپور (89 تادو)

سرمربی:حمید درخشان

شرح بازی:

نفت‌مسجدسلیمان با تعویض های طلایی سرمربی اش توانست بازی باخته را با یک یار کمتر در لحظات پایانی به تساوی بکشاند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، گل های این دیدار تب و تاب را امید عالیشاه در دقیقه 23 و علی علیپور در دقیقه 36 برای پرسپولیس و کیوان امرایی در دقیقه 43 و رضا کرملاچعب در دقیقه 3+90 برای تیم نفت مسجد سلیمان به ثمر رساندند. همچنین روسلان ملزدینف بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در دقیقه 57 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. البته این اخراج تاثیری روی بازی نفتی ها نداشت و آنها که به دنبال کسب یک امتیاز بودند، در لحظات پایانی حق خود را گرفتند.

پرسپولیس که بازی را خوب آغاز کرده بود، در اواسط نیمه نخست با درخشش امید عالیشاه به دو گل رسیدند اما کیوان امرایی در اواخر این نیمه، دروازه سوشا مکانی سنگربان پرسپولیس را باز کرد تا نتیجه بازی به حداقل برسد. در نیمه دوم شاگردان حمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس با تجمع در یک سوم میانه میدان سعی در حفظ نتیجه داشتند اما حملات همه جانبه زردپوشان نفت مسجد سلیمان در وقت های تلف شده نیمه دوم به ثمر نشست تا دو تیم به یک امتیاز این دیدار قناعت کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب یک امتیاز این دیدار، 20 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت. تیم پرسپولیس تهران نیز با این تساوی 27 امتیازی شد و در رتبه نهم جدول باقی ماند.

شرح گل‌ها:

1 ـ صفر (پرسپولیس): امید عالیشاه در فضای خالی پشت مدافعان نفت صاحب توپ شد و از زاویه بسته با پای چپ ضربه محکمی را به سمت دروازه نفت زد که این ضربه پس از برخورد به پای مدافع حریف از بالای دستان گئورگوف دروازه‌بان نفت به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

2ـ صفر(پرسپولیس): پاس عمقی تماشایی امید عالیشاه به علی علیپور او را از جناح چپ راه انداخت تا این بازیکن با نفوذ به محوطه جریمه اولین گل خود برای پرسپولیس را در این فصل به ثمر برساند.

2 ـ 1(نفت): کیوان امرایی مهاجم نفت‌مسجدسلیمان پیش از پایان نیمه اول فاصله را به یک گل کاهش داد. او روی پاس درویشی از فاصله نزدیک از اشتباه خانزاده استفاد کرد و اولین گل مسجدسلیمان را به ثمر رساند. پیش از این گل حمید درخشان سعی داشت بازی را به دلیل پرتاب سنگ از سوی هواداران مسجدسلیمانی متوقف کند.

2ـ2(نفت‌مسجدسلیمان): رضا کرملاچعب بازیکن پرجنب و جوش و جوان نفت‌مسجدسلیمان در دقیقه 3+90 روی یک سانتر ارسالی از جناح راست صاحب توپ شد و با ضربه ای محکم از فاصله نزدیک بازی را به تساوی کشاند.

دقایق حساس:

دقیقه 15 – شوت سنگین رضا خالقی فر از پشت محوطه جریمه نفتی ها با عکس العمل دیدنی گئورگیف به کرنر رفت.

دقیقه 16 – حرکت دیدنی و تکنیکی پاشنکو در محوطه جریمه سرخپوشان آنها را با دردسر روبرو کرد اما ضربه وی را سوشا مکانی با حرکتی خوب دفع کرد.

دقیقه 17 – باز هم حمله بازیکنان نفت این بار از سمت راست صورت گرفت و سانتر خطرناک بازکن نفت را محسن بنگر به کرنر فرستاد.

دقیقه 34 – ضربه ایستگاهی بازیکنان نفت روی دروازه سرخپوشان فرستاده شد و ضربه خطرناک پاشنکو، توسط مدافعان این تیم دفع شد.

دقیقه 43 – سانتر صادقیان از روی نقطه کرنر، موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم نفت ایجاد کرد ولی این فرصت توسط گئورگیف دفع شد.

دقیقه 63 – حرکت زیبای عالیشاه درون محوطه جریمه نفتی ها با پاس عرضی وی ادامه یافت که ضربه محکم خانزاده از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 64 – شوت مالکی از پشت محوطه جریمه پرسپولیسی ها توسط سوشا مکانی مهار شد.

دقیقه 69 – ضربه فرزاد محمدی از پشت محوطه جریمه سرخپوشان به بیرون رفت.

حاشیه های بازی:

*بیشتر هواداران نفت مسجدسلیمان با پیراهن‌های نفت ابادان و برزیل وارد ورزشگاه شدند و جالب است که تماشاگران پرسپولیس اصلا در ورزشگاه حضور ندارند و این تیم در این بازی نمی تواند از حمایت طرفداران بهره ببرد.

* هوادار با پرچم برزیل که دور خود بسته مشغول روپایی و هد زدن است او حتی به سمت بازیکنان پرسپولیس رفت و هنگامی که آنها مشغول گرم کردن بودند همچنان مشغول هد زدن بود که با اعتراض مسئولان پرسپولیس از پرسپولیسی‌ها فاصله گرفت.

*علی اصغر جمالی پیشکسوت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در سال 1348 درباره اش گفته می شود گل تاریخی را وارد دروازه پرسپولیس کرده ، در ورزشگاه حضور دارد. مظفر بالی زاده یکی دیگر از بازیکنان سال 1348 هم در ورزشگاه حضور دارد که مسوولان از این دو پیشکسوت تجلیل کردند.

*گرمکن تمام بازیکنان پرسپولیس آرم اسپانسر داشت به جز رضا نورمحمدی که بدون آرم اسپانسر در میدان حضور پیدا کرد.

*گویا مصدومیت گابریل هافبک برزیلی سرخپوشان، شدید است چراکه هم باعث تعویض وی شد و هم این بازیکن از فرط درد و ناراحتی، اشکهایش جاری شده بود.

*از دقیقه 16 تا 21 نفتی ها حملات پیاپی و مستمری را روی دروازه سرخپوشان تدارک دیدند که حاصل آن چند کرنر پشت سر هم بی حاصل برای این تیم بود.

* علیرضا فغانی داور بازی در دقیقه 60 تذکری شدیدی به رضا محمدی دروازه بان ذخیره نفتی ها روی نیمکت این تیم حضور داشت داد که با پادرمیانی بهروز مکوندی این قضیه فیصله پیدا کرد.

*در پایان بازی، هواداران نفت مسجدسلیمان اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشتند و به فغانی حمله کردند اما بهروز مکوندی سرمربی این تیم باعث نجات فغانی از این مهلکه شد و هواداران این تیم را آرام کرد.

* اتفاق ویژه:

امید عالیشاه که به عنوان بازیکن تعویضی جانشین گابریل شده بود، تک گل مسابقه را برای پرسپولیس به ثمر رساند و هواداران نفت را به سکوت دعوت کرد.

* روسلان ملزدینوف بازیکن خارجی نفت‌مسجدسلیمان در دقیقه 57 بازی به دلیل خطای شدید روی سوشا مکانی از بازی اخراج شد. این بازیکن بلندقامت در یک نبرد هوایی با شدت با پا به سوشا ضربه زد و علیرضا فغانی درجا کارت قرمز را به وی نشان داد. این بازیکن البته اخراج را حق خود نمی‌ دانست و مدام به فغانی می‌ گفت که ضربه خاصی به دروازه‌بان پرسپولیس نزده است.

* نفت‌مسجدسلیمان مثل پاری سن ژرمن موفق شد 10 نفره حریف نامدار خود را متوقف کند. آنها مثل پاریسی ها که دیشب با تساوی 2 ـ 2 چلسی را حفظ کردند، عقب ماندگی 2 گله خود را جبران کردند و در نهایت با گل لحظات پایانی، هواداران خود را به رقص وادار کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نزدیک به20هزارنفرتواستادیوم بودن صادقيان گفته ازتماشاچیان مسجدسلیمان بی فرهنگترندیدم نگفته ازتماشاگرنماهاگفته ازتماشاچیان این یعنی هم20هزارنفری که تواستادیوم بودن به اعتقادایشون بی فرهنگ بودن هم اون عده تماشاچیانیکه نتونستن برن توورزشگاه که جمعشون بیش از70هزارنفرمیشه یعنی یک بچه به 70هزارخوزستانی توهین کرده ازمدیرعامل خواهشمندیم ازصادقیان شکایت بکنند وسلام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.