• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

توجیهات پرسپولیسی ها شروع شد/ آغاز جنگ روانی قرمزها

  • کد خبر : 13095
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۴:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر اتفاقی در بازی با النصر عربستان رخ بدهد ما آن را از چشم باشگاه نفت مسجدسلیمان و مدیرعاملش می‌بینیم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد این که رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر اتفاقی در بازی با النصر عربستان رخ بدهد ما آن را از چشم باشگاه نفت مسجدسلیمان و مدیرعاملش می‌بینیم.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمود خوردبین در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد این که رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفته اگر بلیت برای پرسپولیس پیدا نشد با اتوبوس به این شهر بیایند، گفت:‌به ایشان چه ربطی دارد؟‌ ما از ایشان خواستیم که یک کاری را انجام بدهد که انجام نداد و وقتی آن کار را انجام نداده برای چی در کار ما دخالت می‌کند؟ هر اتفاقی که در بازی النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رخ بدهد ما از چشم رضائیان و تیم مسجدسلیمان می‌بینیم. 24 ساعت مانده به مسابقه چطور باید بلیت برای سفر به مسجدسلیمان پیدا کنیم؟
وی در مورد این که ممکن است به پرسپولیس بگویند پیاده به مسجدسلیمان بیاید، گفت: شاید چنین پیشنهادی را هم بدهند ما اگر از یک هفته قبل می‌دانستیم این بازی برگزار می‌شود بلیت رزرو می‌کردیم اما فکر می‌کردیم به ما محبت کنند و این بازی لغو شود که این محبت در حق ما نشد و کارشکنی هم کردند.
خوردبین در مورد این که پس با این وضعیت چگونه می‌خواهید به مسجدسلیمان بروید، گفت: اگر من هستم که بلیت گیر می‌آورم. بلیت رزرو نکرده بودم چون فکر می‌کردم بحث حیثیت ملی است و شاید به پرسپولیس کمک کنند که این کار را نکردند.
سرپرست پرسپولیس در مورد رفع محرومیت محمدعباس‌زاده به خاطر شکایت نساجی گفت: به ما اعلام کردند که او می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند اما چون تمریناتش کم بوده او را با خودمان به مسجدسلیمان نمی‌بریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.