• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

مهندس پیرامون:
توسعه فضای سبز و توجه به محیط زیست سرلوحه فعالیت های صنعت نفت است

  • کد خبر : 13082
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۵:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از توزیع و کاشت بیش از 32500 اصله نهال به منظور پاسداشت و صیانت از محیط زیست توسط این شرکت طی سال 1393 خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از توزیع و کاشت بیش از 32500 اصله نهال به منظور پاسداشت و صیانت از محیط زیست توسط این شرکت طی سال 1393 خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود: توجه به محیط زیست، حفظ و توسعه فضای سبز در محیط های شرکتی و شهری از جمله رئوس کاری و سرلوحه فعالیت های این شرکت می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 32500 اصله نهال شامل نهال های مثمر و غیر مثمر توسط واحد فضای سبز این شرکت جهت گسترش فضای سبز شهرستان توزیع شده است. مهندس پیرامون در خصوص ایجاد فضای سبز و نگهداری از فضای سبز موجود نیز گفت : این شرکت به نگهداشت و توسعه فضای سبز که موجب افزایش زیبایی های بصری شهر می شود توجه ویژه دارداز همین روی ضمن نگهداشت و مراقبت از کلیه گل کاری ها و چمن کاری های موجود در اماکن، ادارات و تأسیسات شرکتی از این سرمایه های زیست محیطی در محیط ها ، محلات و مناطق شهری نیز مراقبت و نگهداری می نماید.

وی تصریح کرد: در این راستا طی سال جاری بیش از 14000 متر مربع فضای سبز جدید توسط این شرکت ایجاد شده است که این اقدام سهم قابل توجهی در زیبا سازی محیط های شهری دارد. وی با اعلام این که خدمات زیست محیطی این شرکت تنها محدود به محدوده صنعتی و اداری اش نیست گفت : از آنجایی که مسجدسلیمان یک شرکت – شهر محسوب می شود و فعالیت های اجتماعی در این شهر متأثر از صنعت نفت است بنابراین در بخش پاسداشت، حفاظت و گسترش فضای سبز نیز همچون سایر عرصه ها با جدیت وارد عمل شده و خدمات قابل توجهی به شهروندان و ادارات غیر شرکتی ارایه کرده ایم.

مهندس ابراهیم پیرامون ادامه داد: ایجاد فضای سبز در ادارات، ارگان ها، مساجد و مدارس شهرستان و نگهداری و مراقبت از این جلوه های زیبای طبیعت بخشی دیگر از عملکرد این شرکت در توسعه فضای سبز و پاسداشت محیط زیست می باشد.وی در پایان با تأکید بر رعایت الزامات زیست محیطی این شرکت مبتنی بر استاندارد های جهانی که از راه ممیزی و تمدید سالیانه گواهی نامه های ISO صورت می گیرد افزود: رعایت الزامات زیست محیطی در کلیه واحدها و اماکن این شرکت الزامی است و در چشم انداز فعالیت این شرکت گسترش و توسعه فضای سبز و درخت کاری در محیط های شرکتی و غیر شرکتی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.