• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11754اخبار امروز : 1
1

مسعود رضاییان: تعویق بازی با پرسپولیس را بررسی می کنیم

  • کد خبر : 13064
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مديرعامل نفت مسجدسليمان از پرداخت 20 درصد مبلغ قرارداد بازيکنان اين باشگاه خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاع روزنامه نگاران مسجدسلیمان ، مسعود رضاییان در ابتدا درباره تغییر زمان بازی این تیم با پرسپولیس اظهار کرد: درباره این بازی​ بعدازظهر امروز جلسه ​ای در مسجدسلیمان با مکوندی داریم و با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مديرعامل نفت مسجدسليمان از پرداخت 20 درصد مبلغ قرارداد بازيکنان اين باشگاه خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاع روزنامه نگاران مسجدسلیمان ، مسعود رضاییان در ابتدا درباره تغییر زمان بازی این تیم با پرسپولیس اظهار کرد: درباره این بازی​ بعدازظهر امروز جلسه ​ای در مسجدسلیمان با مکوندی داریم و با او صحبت می‌کنیم
وی بیان‌ کرد: درباره تعویق این بازی هیچ تماسی از سوی سازمان لیگ با من گرفته نشده است ولی پرسپولیسی​ ها در این زمینه تماس داشته‌اند. به هر حال ما این موضوع را بررسی می​ کنیم؛ هر چند که ما گفته بودیم که موافق تعویق این بازی نیستیم.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره پرداخت 20 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم گفت: قرار بود این 20 درصد تا پیش از بازی با استقلال تهران پرداخت شود ولی به دلیل این‌ که اسپانسر نتوانست آن را تامین کند، پرداخت نشد ولی تا 99 درصد این مبلغ فردا به حساب بازیکنان واریز می​ شود. ما برای پرداخت این 20 درصد، سه چهار اسپانسر گرفته ​ایم.
وی افزود: درباره 20 درصد دیگر هم که قرار بود تا پیش از پایان سال جاری به بازیکنان داده شود، باید بگویم از این 20 درصدی که قرار است فردا پرداخت کنیم، بیشتر مطمئن هستم. جمع دریافتی بازیکنان ما با این 20 درصدی که فردا به آنها داده می‌شود، با توجه به 30 درصدی که قبلا گرفته بودند، به 50 درصد می‌رسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.