• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

بهروز مکوندی:
به شرایط و موفقیت تیمم فکر می کنم / من مخالف تغییر کلی برنامه لیگ هستم

  • کد خبر : 13061
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص عدم موافقت این باشگاه مبنی بر لغو دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من به شرایط تیم خودم نگاه می‌کنم.با توجه به موقعیتی که در جدول داریم و برنامه‌ریزی که صورت گرفته در صورت لغو این بازی با مشکلات زیادی روبرو می‌شویم. اینکه باید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص عدم موافقت این باشگاه مبنی بر لغو دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من به شرایط تیم خودم نگاه می‌کنم.با توجه به موقعیتی که در جدول داریم و برنامه‌ریزی که صورت گرفته در صورت لغو این بازی با مشکلات زیادی روبرو می‌شویم. اینکه باید برنامه تمرینی ما تغییر کند دوباره هزینه‌های مبنی بر رزرو هتل و مسائل دیگر داشته باشیم که این موارد باعث می‌شود با مشکلات زیادی روبرو شویم.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون هر برنامه‌ای را می‌ریزد باید اجرایی کند این مسئله باعث می‌شود که کمک زیادی به فوتبال ما شود. تغییرات زیاد در برنامه‌ریزی مربیان را با مشکلات همراه خواهد کرد. یکبار زمانی که تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حذف شد برنامه تغییر کرد و در حالی که قرار بود لیگ 50 روز تعطیل باشد رقابت‌ها زودتر آغاز شد و اگر دیدار ما مقابل پرسپولیس هم به تعویق بیفتد برای بار دوم است که برنامه تغییر می‌کند. تعطیلات باعث می‌شود که شکل تیمی از دست برود و شرایط سختی پیدا کنیم. من مخالف تغییر کلی برنامه هستم نه تنها بازی با پرسپولیس.

مکوندی در مورد اینکه خوردبین اعلام کرده در صورت برگزاری این بازی یا پرسپولیس شرکت نمی‌کند یا با تیم امیدش حاضر خواهد شد گفت: این موضوع مشکل من نیست مشکل خوردبین است این که آن ها می‌خواهند اصلا شرکت نکنند یا با تیم امیدشان بیایند در ایران باشند یا نباشند برای من فرقی نمی‌کند به تنها چیزی که من فکر می‌کنم صلاح تیم نفت مسجدسلیمان است. من مربی این تیم هستم نه مربی 16 تیم لیگ برتری. اولویت اول و آخر من هم تیمم است.

وی در مورد این که خوردبین معتقد است مسئولان نفت مسجدسلیمان با لجبازی موافقت خود را اعلام نکرده‌اند گفت: این لجبازی نیست بلکه من شرایط تیم خود را می‌سنجم. تمام هم و غم خود را هم برای موفقیت نفت مسجد سلیمان قرار داده‌ام. به هیچ چیز دیگر هم فکر نمی‌کنم. ممکن است در این مسیر نتوانم تیم را در لیگ برتر حفظ کنم اما تلاش خود را می‌کنم. اگر تمام دنیا هم بگویند این موضوع لجبازی است برای من مهم نیست و کار خود را انجام می‌دهم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درودآبهروز باغیرت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.