• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:
خوزستان ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی و بین المللی را دارد

  • کد خبر : 13045
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت : استان خوزستان علاوه بر این که قطب تولید نفت و گاز کشور است ، قطب پرورش ورزش نیز می باشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، فرامرز کیانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت : استان خوزستان علاوه بر این که قطب تولید نفت و گاز کشور است ، قطب پرورش ورزش نیز می باشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، فرامرز کیانی زاده که در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات کشوری گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور و در مسجدسلیمان سخن می گفت افزود : علاوه بر این ، خوزستان ظرفیت و توانمندی بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی و جهانی را دارد.

وی افزود : برگزاری مسابقات جهانی کشتی در کمتر از 20 روز نشانه توانمندی و ظرفیت ارزشمند این استان جهت میزبانی و مدیریت مسابقات بین المللی و جهانی می باشد . وی خاطر نشان کرد : استان خوزستان با بهره مندی از منابع مالی و مادی مناسب ، ظرفیت مدیریتی ، سیاسی ، اجتماعی و ورزشی بسیار خوبی برای میزبانی این رویدادها دارد که متأسفانه در سال های گذشته بدلیل نبود تفکر و اراده انجام این کار از این ظرفیت غافل شده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد : جناب دکتر مقتدایی استاندار خوزستان بر برگزاری مسابقات بین المللی و جهانی به میزبانی استان خوزستان بسیار تأکید کرده و حمایت های خوبی از این مقوله داشته اند از این رو امسال برای اولین بار مسابقات بوکس شکست حصر آبادان بصورت بین المللی و با حضور تیم های خارجی برگزار می شود .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.